در مراسم تجلیل از خبرنگاران مطرح شد؛

مهم‌ترین برنامه‌های وزیر بهداشت در دولت دوازدهم

وزیر بهداشت گفت: مهم ترین اقدام در دولت دوازدهم تداوم و ارتقای طرح تحول در قالب برنامه ششم توسعه و نظام ارجاع و استقرار آن است.

اجرای پزشک خانواده نظام ارجاع و پرونده الکترونیک در دولت دوازدهم/ ضرورت پایداری منابع سلامت در کشور به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن هاشمی وزیر بهداشت در مراسم تجلیل از خبرنگاران که امروز در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، اظهار کرد: به عنوان برادر توصیه ام این است که خبرنگاران قدر خودشان را بدانند، چون خبرنگاری شغل پیامبران بوده و راه روشنگری است.

وی گفت: مردم فقط کار و کارنامه می خواهند و از جنگ و دعوای مسئولان گریزان هستند، گرفتاری مردم زیاد است اما توقع زیادی ندارند.

وزیر بهداشت افزود: امیدواریم مجلس در بررسی های صلاحیت ها آنچه که انتظار عموم است انجام دهد تا دولت هر چه سریع تر کار خود را آغاز کرده و از حمایت تمام ارکان نظام برخوردار باشد.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: در حوزه سلامت نیازمند کمک خبرنگاران هستیم و اگر این کمک نبود این درصد از رضایتمندی ایجاد نمی شد.

وی با بیان اینکه وظیفه ما خدمت است و از حاشیه گریزانم، اظهار کرد: اگر کسب رای اعتماد کردم و چهار سال دیگر در خدمت مردم بودم تلاش می کنم آن 15 میلیون نفری که رای ندادند را نیز همدل و امیدوار کنم.

وزیر بهداشت به برنامه های خود برای تصدی در وزارت بهداشت دولت دوازدهم اشاره و مطرح کرد: از جمله برنامه های ما ضمن ادامه طرح تحول سلامت، مرتفع کردن کاستی ها آن با کمک خبرنگاران و دوستان منصف و منتقد و تلاش برای تامین منابع پایدار است.

قاضی زاده هاشمی افزود: برای پایداری منابع سلامت به کمک رئیس جمهور نیاز داریم که امیدواریم در صد روز اول دولت به نتیجه برسد.

وی بیان کرد: اجرای پزشک خانواده نظام ارجاع و پرونده الکترونیک در دستور کار داریم ؛ مهم ترین کار تداوم و ارتقای طرح تحول در قالب برنامه ششم توسعه و نظام ارجاع و استقرار آن که البته بسیار مشکل است.

انتهای پیام/

برنامه‌های قاضی زاده هاشمی در دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
خوبه
آخرین اخبار