محموله بزرگ قرص و پودر نیروزای قاچاق در استان بوشهر کشف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: محموله بزرگ قرص و پودر نیروزای قاچاق در استان بوشهر کشف شد.

محموله بزرگ قرص و پودر نیروزای قاچاق در استان بوشهر کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سردار حیدر عباس‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مقابله و مبارزه با قاچاق کالا گام‌های بسیار خوبی برداشته شده است و شاهد کشفیات زیادی هستیم. در همین راستا ماموران انتظامی شهرستان دیلم در یک عملیات ویژه شامل چند مرحله اقدامات شناسایی و تعقیبی موفق به شناسایی یک باند فعال در زمینه قاچاق کالا شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این عملیات، ماموران پلیس آگاهی با همکاری سایر یگان های انتظامی شش نفر از اعضای این باند را شناسایی و دستگیر کردند. سرکرده باند با همکاری سایر اعضاء اقدام به واردات قرص و پودر نیروزا و دپو در انباری در یکی از روستاهای شهر دیلم کرده و سپس آن ها را به استان‌های همجوار و پایتخت منتقل می‌کردند.

وی با بیان اینکه در یک عملیات غافلگیرانه و بسیار منسجم در مکان مورد نظر ۳ دستگاه خودرو کامیون کشنده و اتوبوس حامل انواع پودر، قرص و مکمل‌های دارویی غیر مجاز توقیف شده است افزود: طبق برآورد کارشناسان مربوطه ارزش این محموله ۷۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در همین رابطه انبار مذکور پلمب و ۶ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی منتقل شدند.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.