اظهار تاسف فوتبالیستی که باعث مصدومیت ستاره تیم اصفهانی شد

کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان نسبت به پارگی رباط صلیبی قاسم حدادی فر اظهار پشیمانی کرد.

اظهار پشیمانی فوتبالیستی که باعث مصدومیت ستاره تیم اصفهانی شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در هفته نخست لیگ هفدهم در دیدار سیاه جامگان و ذو آهن در ورزشگاه ثامن حسین بادامکی، کاپیتان تیم سیاه جامگان خطای خطرناکی را روی این بازیکن انجام داد، به طوری که هافبک تیم ذوب آهن مجبور شد در دقیقه 10 بازی به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کند.

پس از آزمایشات متعدد پزشکی روی حدادی فر مشخص شد که او به دلیل پارگی رباط صلیبی تا پایان فصل خانه نشین شده است. پس از این موضوع مسئولان تیم ذوب آهن نه تنها به این اتفاق واکنش تندی نشان دادند بلکه بیانیه ای را علیه هافبک تیم سیاه جامگان صادر کردند مبنی بر اینکه بادامکی سبب مصدومیت حدادی فر شده است.

برهمین اساس حسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار ما در مورد  بیانیه ای که مسئولان باشگاه ذوب آهن صادر کرده اند مبنی بر اینکه مسبب مصدومیت حدادی فر این بازیکن بوده است، اظهار داشت: پس از اینکه متوجه شدم قاسم حدادی فر دچار پارگی رباط صلیبی شده صبح امروز به او زنگ زدم و از او عذرخواهی کردم و واقعا متاسف هستم که چنین مساله ناگواری برای این بازیکن خوب کشورمان پیش آمد.

او در ادامه گفت: باز هم می گویم از اتفاقی که برای حدادی فر پیش آمده، ناراحت هستم و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی اش را بدست آورد، دوباره شاهد حضور این بازیکن در مستطیل سبز باشیم. در ضمن از این ناراحتم که مسئولان ذوب‌آهن چنین اطلاعیه‌ای را صادر کردند زیرا من به عمد روی این بازیکن خطا نکردم.همانطور که گفتم از حدادی فر عذرخواهی کردم و حالا یک بار دیگر در رسانه شما از او عذرخواهی می کنم و از صمیم قلب امیدوارم دوباره با آمادگی کامل در مسابقات لیگ برتر شرکت کند.

توهین به خانواده بادامکی در صفحات اجتماعی

کاپیتان تیم سیاه جامگان در ادامه بیان کرد: پس از این موضوع ناگوار متاسفانه برخی افرادی که از ادب اجتماعی برخوردار نیستند به صفحه شخصی من آمدند و حرف های زشتی را به من و خانواده ام نسبت دادند.در جواب  این دوستان باید بگویم برای این افراد متاسفم که چنین کلمات ناپسندی را به من نسبت دادند.

بادامکی در پایان یادآورشد:خوشبختانه امسال بازیکنان جوان و مستعد زیادی در تیم ما حضور دارند و امیدوارم بتوانم با نکاتی که در حین تمرین و مسابقات به‌ آنها منتقل می کنم باعث شوم آنها پیشرفت کنند.مطمئن باشید بیشتر این نفراتی که در تیم ما ناشناخته هستند در سال های آینده با سعی و تلاش فراوان در تیم های بزرگ لیگ برتری حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار