آغاز مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن در کرمانشاه

مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امروز در سالن غدیر تالار بعثت کرمانشاه برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ظهر امروز در سالن غدیر تالار بعثت کرمانشاه برگزار شد.

مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از امروز تا 21 مرداد با حضور 284 شرکت کننده در 11 رشته در سالن بعثت کرمانشاه برگزار می‌شود.

در مرحله شهرستانی این مسابقات نزدیک به 5000 نفر در دو بخش بانوان و آقایان با یکدیگر به رقابت پرداختند و از این تعداد نیز 2000 نفر به مرحله نهایی راه یافتند و در مجموع تعداد 284 نفر به مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآنی اوقاف راه پیدا کردند که 122 نفر مرد و 162 نفر زن هستند.

40 داور مسابقات مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات اوقاف در استان کرمانشاه را قضاوت کردند و همزمان با رقابت متسابقین در این دوره از مسابقات 15 محفل انس با قرآن کریم با حضور قاری ممتاز و برجسته بین‌المللی استاد حمید شاکرنژاد و سخنرانی خطیب توانا حجت‌الاسلام دهنوی در مرکز استان و شهرستانها برای اجرای سلسله محافل قرآن کریم با موضوع سبک زندگی پیش‌بینی شده است.

این محافل نورانی و معنوی از 19 تا 21 مرداد در پنج بقعه متبرکه شاخص، 4 مرکز عمومی و نظامی و مساجد شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ موضوعی و معارف احادیث و تفسیر قرآن برگزار و محافل انس با قرآن نیز با حضور قراء بین‌المللی و ممتاز استان در مساجد برگزار می‌شود.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ی

 

برگزاری مسابقات قرآن در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار