اعلام حمایت وزیر ارتباطات دولت یازدهم از جهرمی

محمود واعظی ار محمد جواد آذری جهرمی وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم برای تصدی وزارت ارتباطات رسما اعلام حمایت کرد.

اعلام حمایت وزیر ارتباطات دولت یازدهم از جهرمیبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروز در مراسم تقدیر از خبرنگاران گفت: در مدیریت جوان‌ها نوآوری، ابتکار، خلاقیت و جسارت بیشتر می شود و من نیز از جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات در دولت دوازدهم،حمایت می کنم.

وی در ادامه از تلاش چهارساله خبرنگاران درحوزهICT  تقدیر کرد و گفت: شغل خبرنگاری هم سخت و هم آسان است، آسان است برای کسانی که تعهدی نسبت به شغل خود ندارند و هر مطلبی را بدون تحقیق و بررسی، بدون در نظر گرفتن عواقبش می نویسند و سخت است برای افراد مسئولیت پذیر، که نسبت به حرفه خود، مسئولانه عمل می کنند.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه سعی کرده ایم از ابتدای ورود به وزارت ارتباطات، با خبرنگاران رفتار مهربانه و در خور شأن آنها داشته باشیم افزود: اعتقاد دارم رسانه در مجموع، یک رکن اداره هر کشور و هر وزارتخانه است و بدون ارتباط با افکار عمومی و ارتباط تنگاتنگ با مردم، دموکراسی محقق نمی شود.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگار و رسانه پلی دو جانبه میان مردم و مسئولین هستند، ادامه داد: برخی رسانه ها به گزینش خبر دست می زنند و آنچه را که خود می خواهند منعکس می کنند که البته تعدادشان کم است.

واعظی با بیان اینکه در چهار سال گذشته ماموریت سنگینی  برای اداره این وزارتخانه داشته ایم، افزود: از همان ابتدا با رئیس جمهور قراری گذاشتیم که عقب افتادگی این وزارتخانه را در بحث زیرساخت،  گسترش کسب و کارهای نوپا و فضای مجازی جبران کنیم.

 وی تصریح کرد: وظیفه مسئولین آن است که تا آنجا که می توانند به مردم خدمت کنند و بدهکار مردم باشند.

واعظی در خصوص جهرمی وزیر جدید و پیشنهادی وزارت ارتباطات نیز گفت: یکی از بحث هایی که همواره خبرنگاران از ما می خواستند استفاده از نسل جدید برای اداره کشور بود که بنده این کار را کردم و در طول فعالیت در وزارت ارتباطات، مدیرعامل زیرساخت، مدیرعامل پست و رئیس پژوهشگاه ارتباطات را جوان انتخاب کردم.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه تلاش کردم به جوانها میدان دهم افزود: خوشحالم از اینکه در لیستی که برای رئیس جمهور آماده شده بود، چند نفر از معاونان وزیر ارتباطات در سطحی بودند که می توانستند به عنوان وزیر معرفی شوند و این نشان از کار تیمی در این وزارتخانه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در لیست های داده شده به رئیس جمهور فقط در لیست وزارت ارتباطات کاندیدای کمتر از 40 سال دیده می شد؛ گفت: رئیس جمهور به ما اعتماد کردند و امیدوارم مجلس نیز به این جوان اعتماد کند.

واعظی تصریح کرد: وقتی جوان بر سر کار می آید، نوآوری، ابتکار ،خلاقیت و جسارت، بیشتر می شود و می توان کارهای بزرگتری انجام داد، من نیز از این وزیر جوان حمایت خواهم کرد.

 وزیر ارتباطات دولت یازدهم خاطر نشان کرد: از دیدگاه من شاکله و خط مشی وزارت ارتباطات تغییر نمی کند و ارتباطات وزیر آینده نیز با خبرنگاران مثبت خواهد بود.

انتهای پیام/

واعظی: امیدوارم مجلس به جهرمی اعتماد کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار