کرمان؛

از شادروان "مجید محمدرشید" به نیکی یاد می شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: همیشه در بحث ورزش از شادروان "مجید محمدرشید" به نیکی یاد می شود و یادشان همواره زنده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محمدتقی امیری خراسانی در مراسم جشن روز خبرنگار که با حضور عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، برخی مسئولان استانی و اصحاب رسانه در هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار و خوشامد گویی به تک تک شرکنندگان، افزود: این مراسم به یاد "مجید محمدرشید"، کارمند سابق اداره کل ورزش و جوانان و از خبرنگاران فقید، مجری و گزارشگر پرتوان و با سابقه صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار می شود.

وی به بیان خاطراتی از وی پرداخت و خاطرنشان کرد: بنده از وی، تجارب و درس های زیادی چه در زمینه اخلاقی و  چه حرفه رسانه ای آموختم.

امیری خراسانی تصریح کرد: آخرین برنامه فوتبالی که من به عنوان کارشناس در صداوسیما حاضر بودم، وی نیز به عنوان مجری در کنار من بود.

وی با تأکید بر اینکه همیشه در بحث ورزش از شادروان "مجید محمدرشید" به نیکی یاد می شود، یادآور شد: شادروان مجید محمدرشید همیشه در قلب من جای دارند و یادشان همواره زنده است.

امیری خراسانی با تقدیر از خدمات اصحاب رسانه در حوزه ی ورزش، خطاب به خبرنگاران افزود: امیدوارم به لطف خدا و همکاری و انتقادات صادقانه ی شما که به ما منتقل می کنید و همیشه بجا هم بوده، بتوانیم در مسیر مثبت ورزش حرکت کنیم.

وی از همه ی کارکنان ورزش و جوانان در همه ی حوزه ها تقدیر و تشکر کرد و گفت: اگر امروز این مراسم و سایر مراسمات مشابه را می بینید، دست اندرکارانی دارد که در پشت صحنه زحمت می کشند و شما مرا جلوی تصویر می بیند، پس لازم می دانم همین جا از خدمات این عزیزان تشکر کنم.

وحید محمدی، معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان نیز در ادامه، با ابراز خرسندی از حضور در جمع اصحاب رسانه، گفت: این روزها به بهانه گرامیداشت روز خبرنگار، در سراسر استان برنامه های مختلفی از گفتگو، نقد و نظر، آموزشی و کارگاهی گرفته تا جشن، دیدار و تجلیل از پیشکسوتان و اهالی رسانه انجام می شود.

وی افزود: این نشان می دهد رسانه میدان دوستی، وحدت، وفاق و همدلی است و روزنامه نگاری در حقیقت یک خدمت اجتماعی است.

محمدی با تشکر از برگزار کنندگان این برنامه، یادی از شادروان "مجید محمدرشید" کرد و یادآور شد: یاد این همکاری رسانه ای که برنامه به نام ایشان بر پا شده، همواره زنده است.

انتهای پیام/ب

برگزاری جشن روز خبرنگار گرامیداشت یاد  شادروان "مجید محمد رشید"

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار