تصویر واقعی از آیفون 8 منتشر شد

یک سایت فناوری به تازگی تصویری از آیفون 8 را منتشر کرده و مدعی شده که چهره واقعی این گوشی را فاش کرده است.

تصویر واقعی از آیفون 8 منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمتر از 1 ماه تا معرفی رسمی آیفون 8 باقی مانده و هر روز اخبار و شایعات تازه ای در این مورد انتشار پیدا می کند. سایت TechTastic.nl با انتشار تصویری از آیفون 8 ادعا کرده که چهره واقعی این گوشی را به نمایش گذاشته است.

این تصویر پنل جلو و پشت آیفون 8 را نمایان می کند. با انتشار تصاویری که در روز های اخیر منتشر شده احتمال می رود این عکس یک مدل ساختگی باشد.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، یک بریدگی در بالای صفحه نمایش وجود دارد که در آن سنسورهای دوربین و اسپیکر جای‌ گرفته و در پشت گوشی دوربین دوگانه به صورت عمومی قرار گرفته است. نکته قابل توجه در عکس منتشر شده این است که در پشت گوشی قسمتی برای قرار گرفتن سنسور اثر انگشت وجود ندارد و طبق اخبار منتشر شده که وجود سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش را تکذیب می کند، احتمال می رود این سنسور در آیفون 8 به کلی حذف شود.

برخی ادعا می کنند سنسور اثر انگشت جای خود را به سنسور تشخیص چهره داده است. برخی دیگر مدعی شده اند علت افزایش ابعاد کلید پاور، جای‌گیری حسگر اثر انگشت در زیر این کلید است. در زیر می توانید تصویر منتشر شده از آیقون 8 را مشاهده کنید.

تصویر واقعی از آیفون 8 منتشر شد

انتهای پیام/

اولین تصاویر واضح از آیفون 8

برچسب ها: iphone 8 ، اپل ، آیفون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
عمرن آیفون 8 اینجوری باشه. از این بهتر خواهد بود. این شیطنت سامسونگه
آخرین اخبار