سردار فروتن: شهدا مایه افتخار و سربلندی ملت ایران هستند

رئیس حوزه ریاست ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهدا مایه افتخار ملت ایران هستند و برگزاری یادواره‌ها و گرامیداشت پاسداشت بخشی از رشادت‌های آنان است.

سردار فروتن: شهدا مایه افتخار و سربلندی ملت ایران هستندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛‌ سردار سرتیپ پاسدار ابوالقاسم فروتن رئیس حوزه ریاست ستاد کل نیرو‌های مسلح که به منظور حضور در یادواره شهدای اطلاعات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به کرمان سفر کرده است، در گفت‌وگویی پیرامون نقش و جایگاه شهدا به ویژه شهدای اطلاعات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در حفظ و ارتقای امنیت پایدار کشور، عنوان کرد: شهداى والامقام ما در راه اعتلای اسلام وانقلاب اسلامی و دفاع از کشور، ایثارگرانه از جان خود گذشتند و به شهادت رسیدند.

وی نقش شهدا را در دوران دفاع مقدس برجسته و بی بدیل توصیف و تصریح کرد: شهدا مایه افتخار، سربلندی و سرافرازی ملت ایران هستند و برگزاری یادواره‌ها و گرامیداشت یاد و خاطره این غیورمردان، پاسداشت بخشی از رشادت‌های آنان است. 

سردار فروتن اقتدار، عزت، استقلال و صلابت ایران اسلامی را ثمره از جان گذشتگی شهدا عنوان و تصریح کرد: شهدا با عمل به تکلیف الهی خود، باور و اعتقاد معنوی و ایثاری که داشتند، امنیت کشور و جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی را به مرتبه قابل قبولی رساندند.

معاون هماهنگ کننده سابق نیروی زمینی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: امروز نیز مسیر شهدای والامقام ما تداوم داشته و شهدای زنده‌ای همچون سردار سلیمانی، پاکپور و مارانی داریم که تمام عزم و همت خود را در برقراری امنیت و سرافرازی و سربلندی ملت ایران گذاشته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار