ساری،

راه اندازی ۱۰۰ مرکز بهداشت امروز در مازندران

۱۰۰ مرکز بهداشتی و درمانی امروز با حضور وزیر بهداشت در مازندران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، قاسم جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران امروز در مراسم بهره برداری همزمان ۱۰۰ واحد بهداشتی این استان که در بندر نوشهر برگزار شد، با شاره به ابنه ساخت مراکز بهداشتی از برنامه‌های طرح تحول سلامت است، گفت: بر این اسای ساخت ۱۰۰ طرح بهداشتی از ابتدای سال ۹۵ تا کنون آغاز شده است.


وی افزود: برای ساخت این طرح‌ها بیش از ۲۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شد که از این میزان ۲۱ میلیارد تومان برای ساخت بنا و مابقی برای خریداری تجهیزات هزینه شد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه خیران زمین‌های واحد‌های بهداشتی استان را اهدا کردند، گفت: این واحد‌های بهداشتی شامل ۲۰ مرکز جامع سلامت روستایی و ۸۰ خانه بهداشت با اعتبارات کشوری است که از محل طرح تحول سلامت تامین شد.


جان بابایی به راه اندازی ۱۸ کلینیک ویژه دندانپزشکی در استان اشاره کرد و گفت: مراجعه دندانپزشکان به مدارس و ارائه خدمات دندانپزشکی به دانش آموزان از دیگر اقدامات انجام شده در طرح تحول سلامت است.

 

وی به راه اندازی ۱۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در استان خبر داد و افزود: ۴۴ دستگاه آمبولانس نیز در چند سال اخیر به پایگاه‌های اورژانس مازندران اضافه شد.

انتهای پیام/ع


بهره برداری ۱۰۰ مرکز بهداشت با حضور وزیر بهداشت در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار