رهبر معظم انقلاب: ضربه و اهانت به کرامت زن در نگاه غرب وجود دارد + فیلم

فرهنگ و سیاست غرب، زن را مظهری برای استفاده شهوانی مرد قرار داده، عرضه جنسی، ضایع کردن زن و گرفتن حق انتخاب از او تنها سوغاتی است که غرب برای زنان خود داشته است.

رهبر معظم انقلاب: ضربه و اهانت به کرامت زن در نگاه غرب وجود دارد + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از اصلی‌ترین خصیصه‌های جنس مونث، حس زیبایی و آراستگی و ستوده شدن است، تمایلاتی که در طول زمان و بر اثر تبلیغات مداوم ( مولفه‌های تاثیر گذار در علم روانشناسی ) به صورتی کاملا نامحسوس مورد سوء استفاده قرار گرفته است،  نوعی خاص از الگو سازی که زن را به سمت عرضه جنسی در برابر مرد کشانده است.

حالا دیگر در غرب بخصوص آمریکا، برهنگی زن و نمایاندن قسمتی از بدنش، تبدیل به افتخار شده و یک امتیاز مثبت تلقی می‌شود،  زنی که هر روز بیشتر به او القا می‌شود که ظاهر، قسمت اعظم شخصیت او را تشکیل می‌دهد، پس باید برای آن برنامه ریزی کند و چه برنامه‎ای بهتر از الگوهای پیشنهای سیاستمداران غرب. فمنیست‌های افراطی که یکی از مهره‌هی اصلی خیانت به زنان در غرب است.

ویدئوی زیر بخش‌هایی از سخنان رهبری در خصوص نگاه به زن در غرب است. نکاتی شفاف و منطقی که با کمی دقت در رفتارهای رایج در غرب می‌توان مصدایق آن را دید.

 

 

انتهای پیام/

نگاه غرب به زن، جنس او را ضایع می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
مرگ بر جنایتکارهای آمریکایی