جلالی: نگاهی منفی به پیکان ندارم/ ذوب آهن از مدعیان لیگ برتر است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تیم ذوب آهن بازی روانی را ارائه می دهند و می دانیم کار سختی پیش رو داریم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن تیمی است که بازی روانی را ارائه می دهد و می دانیم برای کسب ۳ امتیاز کار بسیار سختی پیش رو داریم.

وی در ادامه گفت: بازیکنان ما از انگیزه زیادی برخوردار هستند و باخت هفته پیش اما برخلاف میل ما بود. می‌دانیم که فردا بازی سخت و سنگین مقابل تیم فوتبال ذوب آهن داریم. اما بازیکنان ما امیدوارند بتوانند امتیاز بازی را کسب کنند و بازی خوبی را کنار این تیم اصفهانی برگزار کنند.

جلالی در مورد وضعیت پیکان در جدول لیگ برتر گفت: نه من و نه هیچ مربی دیگری با دو بازی در خصوص آینده تیمش پیش‌بینی نمی‌کند و قطعاً جدول لیگ برتر تا پایان مسابقات این‌گونه نخواهد ماند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: کادر فنی ما بازی‌های تیم فوتبال ذوب آهن راه دنبال کرده است و می دانیم که نماینده اصفهان می تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد و بازیکنان خود را برای یک دیدار سخت و سنگین آماده کرده ایم.

وی در خصوص منشا خاطرنشان کرد: در فصل پیش از مجموعه گلهای که ما به ثمر رسانده بودیم بیش از ۹۰ درصد در آنجا منشا و نعمتی زده بودند و امیدوارم بازیکنان با تمرین به هماهنگی بیشتری برسند و بتوانیم مانند فصل پیش عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

جلالی در خصوص بازیکنانی تازه وارد پیکان گفت: بازیکنان خوبی جذب کرده ایم ما از مدتی قبل با آنها به توافق رسیده بودیم اما با توجه به قوانین نقل و انتقالاتی که سازمان نیز به تازگی و از کرده است با مشکلاتی مواجه شدیم اما در نهایت با فدراسیون نیجریه مکاتبه کردیم و توانستیم قرارداد خود را ببندیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: از نظر اجرایی با توجه به اینکه سازمان صادر فوتبال هستند مشکلاتی وجود دارد اما باز هم میگم که نیاز به زمان دارد لیگ هفدهم از لحاظ کیفی در ساعت بسیار قابل قبول بوده است به نظرم تیم ها می خواهند بهترین کیفیت را از خود نشان دهند. اما بگذار قوانینی که سازمان لیگ آنها را حذف کرده است به نظر من به فوتبال ضربه می کند اگر از قوانین که امسال وارد شده است پارسال هم بود ما نمی‌توانستیم منشا را جذب کنیم.

جلالی در خصوص شجاعی و حاجی صفی گفت: موضوع باید کارشناسی شود و دلایل بازیکنان شنیده شود. همچنین می شود شاید این دو بازیکن در شرایط خاصی بودند نباید عجولانه تصمیم گرفت.

جلالی افزود: باشگاه های ما قراردادهای می بندند که خودشان هم می دانند محقق نمی شود باید در یک سری از قوانین تجدید نظر شود تا بتوانیم فوتبال حرفه‌ای را پیش بردیم.

جلالی در خصوص اینکه گفته می‌شود احتمالاً جایگزین یکی از تیمهای راه یافته به لیگ قهرمانان آسیا می شود گفت: ما خودمان را برای آسیا آماده نکرده ایم اما اگر این تصمیم گرفته شود مراحل کار ما سعی می کنیم به خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان تصریح کرد: مهمترین چیزی که به ورزش ما کمک می کند دیدگاه تخصصی است که در حال حاضر آخرین اولویت ورزش ما خیلی سعی می توانیم در فوتبال پیشرفت کنیم اگر اولویت های خود را به درستی تعیین کنیم.

انتهای پیام/

برای حضور در لیگ قهرمانان آماده نیستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار