تئوری مبهم درباره به پایان رسیدن جهان

یک تئوریسین نظریه‌های فضایی و نگارنده یک کتاب پیشگویی اعتقاد دارد وقوع یک خورشید گرفتگی در ماه میلادی جاری(آگوست) باعث نابودی تمدن بشری می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیوید مید (David Meade) نگارنده کتاب سیاره ایکس (Planet X – The ۲۰۱۷ Arriva) اعتقاد دارد در آینده نزدیک جهان شاهد یک خورشید گرفتگی گسترده می‌شود که به دنبال آن سیاره مرموزی به نام نیبرو (Nibiru) به زمین نزدیک شده و با سیاره آبی تصادف می‌کند.

براساس پیشگویی تمدن‌های باستانی؛ آیا جهان در این ماه به پایان می‌رسد؟ + تصاویر
در اثر این تصادف کره زمین نابود شده و حیات بر روی این سیاره از بین می‌رود.

براساس پیشگویی تمدن‌های باستانی؛ آیا جهان در این ماه به پایان می‌رسد؟ + تصاویر
وقوع چنین برخوردی و احتمال وجود یک سیاره ناشناخته در برخی از سنگ نگاره‌های تمدن‌های باستانی آمریکای لاتین و جنوبی به چشم می‌خورد و بسیاری از طرفداران فرضیه‌های موجودات فضایی و اسرار نامکشوف فضا به شدت به آن اعتقاد دارند.

هرچند که محققان و دانشمندان ناسا این فرضیه‌ها راکاملاً مردود اعلام و عنوان کرده اند که در رصد‌هایی که به طور لحظه‌ای از فضا و اجرام سماوی انجام می‌دهند هیچ سیاره یا ستاره ناشناخته‌ای در منظومه شمسی مشاهده نشده و کره زمین در معرض هیچ خطری نیست و این فرضیه‌ها صرفاً جعلیات اینترنتی است.

براساس پیشگویی تمدن‌های باستانی؛ آیا جهان در این ماه به پایان می‌رسد؟ + تصاویر
طرفداران فرضیه مید از سوی دیگر اعتقاد دارند که سیاره غول پیکر نیبرو در آستانه ورود به منظومه شمسی است و با وقوع خورشید گرفتگی آینده ناگهان به سوی زمین نزدیک می‌شود، آن‌ها با برخی دلایل ادعا می‌کنند که نشانه‌های نزدیک شدن این سیاره که دانشمندان آن را سیاره ایکس می‌نامند از سال ۱۹۹۶ مشهود است و بلایای طبیعی شامل زمین لرزه، طوفان و سیل‌هایی که درسال‌های اخیر اتفاق افتاده به همین دلیل است.

هرچند که در طول سال‌ها این نظریه پرداز بار‌ها ورود سیاره را اعلام کرده و البته هیچ اتفاق غیر طبیعی در آسمان به وقوع نپیوسته است.

مید ادعا می‌کند که نیروی گرانش سیاره نیبرو و ستاره آن از سال‌ها پیش باعث اختلال در مدار حرکتی سیاره ها شده است و امکان دارد در ماه آگوست سال جاری و به دنبال وقوع یک خورشید گرفتگی شرایط برای ورود سیاره و برخورد آن با کره زمین مهیا شود.

براساس پیشگویی تمدن‌های باستانی؛ آیا جهان در این ماه به پایان می‌رسد؟ + تصاویر
با وجود توضیحات قانع کننده مسئولان ناسا در رد این فرضیه، برخی طرفداران مید به دنبال نزدیک شدن زمان‌های پیشگویی او دچار ترس و وحشت شدید می‌شوند.

منبع: dailymail

انتهای پیام/

آیا جهان در این ماه به پایان می‌رسد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
الله اکبر. مگه میشه نشانه های قیامت را رد کرد؟ الله اکبر.
آخرین اخبار