زابل میزبان مسابقات کبدی قهرمانی کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل گفت: با توجه به شایستگی سیستان و بلوچستان در زمینه کبدی شهرستان زابل میزبان مسابقات کبدی قهرمانی کشور شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،مسعود دهمرده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل افزود: سیزدهمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی کشور در رده جوانان در شهرستان زابل برگزار می شود که این موضوع شایستگی سیستان و بلوچستان در این رشته را به اثبات می رساند.

وی افزود: این دوره از مسابقات که به نام دادستان شهید موسی نوری برگزار خواهد شد با حضور تیم های کبدی سراسر کشور خواهد بود که در این راستا با توجه به جایگاه سیستان و بلوچستان در رشته کبدی انتظار می رود مقام خوبی را از آن خود کند.

دهمرده تصریح کرد: مسابقات کبدی قهرمانی کشور در روزهای ۲۴ مرداد تا ۲۷ مرداد در محل سالن جمالزهی انجام خواهد شد که امیدورایم مردم ورزش دوست سیستان حضور خوبی در ورزشگاه جهت تشویق تیم زابل داشته باشند.

وی اظهار کرد: کبدی سیستان یکی از رشته های مدال آور در استان در سطوح مختلف به شمار می رود به طوری که در همه مسابقاتی که تیم کبدی سیستان حضور می یابد با مدال و رتبه بسیار خوب برای استان همراه است.

رئیس ادره ورزش و جوانان زابل خاطرنشان کرد: سرزمین سیستان سرشار از استعدادهای درخشان و بی بدیل است که با شناسایی و کشف آن ها و فراهم آوردن امکانات لازم می توان آن ها را به نمایش گذاشت.

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی سیستان و بلوچستان و هم مرزی با دو کشور افغانستان و پاکستان باید بیش از پیش به ورزش بها داده شود تا جوانان و نوجوانان در مسیر انحطاط قرار نگیرند.

انتهای پیام/پ

مسابقات کبدی قهرمانی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.