هواشناسی؛

شرجی و گرما در استان بوشهر همچنان ادامه دارد

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: شرجی و گرما در استان بوشهر همچنان ادامه دارد.

شرجی و گرما در استان بوشهر همچنان ادامه داردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، نادر شفیع‌خدایی به آخرین وضعیت جوی استان اشاره کرد و اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که همچنان گرما و شرجی طی روزهای آینده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه افزایش ابر و در بعضی ساعات وزش باد نیز دور از انتظار نیست، خاطرنشان کرد: خلیج فارس نیز طی این مدت نسبتا آرام خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی، گاهی افزایش ابر و در ساعاتی از بعد از ظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: جهت باد نیز غالبا جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر در ساعت و طی ساعات بعد از ظهر گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

شفیع‌خدایی در ارتباط با وضعیت دریایی استان نیز به آرامش دریا اشاره کرد و گفت: ارتفاع موج دریا در این مدت بین ۳۰ تا ۶۰ سانتیمتر گاهی تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی افزود: فردا زمان جزر اول دریا ساعت سه و ۵۷ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه، جزر دوم ساعت ۱۷ و ۱۱ دقیقه و مد دوم دریا در ساعت ۲۳ و ۳۱ دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.