سنندج؛

معرفی نفرات برتر جشنواره کتاب خوانی رضوی در کردستان

هفتمین جشنواره کتاب خوانی رضوی کردستان با معرفی نفرات برتر ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان به پایان رسید.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،در این جشنواره در بخش کتابخوانی خانوادگی، خانواده چوب تاشانی از کامیاران رتبه اول خانواده سه نفره را کسب کردند وخانواده آینی در بخش دو نفره و خانواده کی منش در بخش سه نفره هردو از قروه به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

در همین بخش، خانواده چهار نفره سعادتی از شهرستان بیجار در رده اول قرار گرفتند و خانواده چهار نفره حیدری بازهم از بیجار  مقام دوم را به دست آورد.

در بخش خانواده پنج نفره خانواده گل محمدی از بیجار و خانواده حسینی از مریوان به ترتیب رتبه های اول و دوم را به دست آوردند.

در بخش نقاشی کودکان ( افراد چهار تا هفت سال) پرنیا محمدی و آرشین وکیلی از کتابخانه مستوره اردلان سنندج، گلاله چوب تاشانی از کتابخانه امام جعفر صادق (ع) کامیاران، فاطمه حبیبی از شهرستان بیجار، غزل بهرامی از کتابخانه مولوی کرد مریوان و سیده مبینا کبابیان از کتابخانه شهدای حسن آباد سروآباد برگزیدگان این بخش از جشنواره کتاب خوانی رضوی کردستان بودند.

در بخش مکتوب نوجوان، صفا قائم پناه از شهرستان بیجار، ایمان عاملی از سقز و مبینا اصفهانی از بیجار برگزیدگان این بخش از جشنواره کتاب خوانی رضوی کردستان بودند.

در بخش مکتوب بزرگسالان نیز ، هاکو ابراهیمی از سروآباد مهدی شکری از بیجار،  محمد خاوری از مریوان و شهناز صادقی از شهرستان قروه برگزیدگان این بخش شدند.

در بخش اینترنتی رده بزرگسالان نیز شیدا رحیم زاده از سقز ، ابولفضل باش افشار، حسین حسینی و ژیلا میر احمد پور هر سه از بیجار برگزیدگان این بخش از جشنواره بودند.

در بخش کتابداران برگزیده نیز از سودابه باتمانی کتابخانه امام جعفر صادق(ع) کامیاران، فدرا علی زاده از کتابخانه شهید شهسواری بیجار، حبیب ا... مشیر پناهی از کتابخانه توحید دهگلان، علی مراد صحرایی از کتابخانه شهید لطف اللهی شهرستان بیجار، محمد فلاح کتابخانه شهید بهشتی دیواندره و علی حیدر آقایی با کتابخانه نبی اکرم بانه تجلیل شد.

مریم احمد زاده با داشتن کتابخانه نجات اللهی شهرستان بیجار  به عنوان کتابدار برتر معرفی شد.

این جشنواره برای هفتمین سال است که با هدف آشناکردن جامعه با سیره و سلوک رضوی و اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود و فراخوان آن از سه ماه قبل با معرفی ۱۰ کتاب به عنوان منابع مورد رقابت در جشنواره از امامان معصوم و مهارتهای زندگی آغازشده بود.

انتهای پیام/م

پایان جشنواره کتاب خوانی رضوی کردستان با معرفی نفرات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.