آغاز رقابت های قهرمانی هاپکیدو سیستان و بلوچستان در زاهدان

رئیس هیات ورزش های رزمی سیستان و بلوچستان گفت: رقابت های رزمی قهرمانی هاپکیدو استان یادواره شهدای قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از امروز به مدت 2 روز در زاهدان آغاز بکار کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،رئیس هیات ورزش های رزمی سیستان و بلوچستان گفت: رقابت های رزمی قهرمانی هاپکیدو استان یادواره شهدای قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از امروز به مدت 2 روز در زاهدان آغاز بکار کرد.

محمدعلی یوسفی افزود: در این دوره از رقابت ها 150 رزمی کار سراسر سیستان و بلوچستان در رشته های مبارزات آزاد فول کنتاکت و نانچیکو، افت و نمایشی سلاح و دفاع شخصی در حال رقابت هستند.

وی ادامه داد: نفرات برتر این دوره از رقابت ها به عنوان تیم استان در رقابت های قهرمانی کشور شرکت خواهند کرد.

رئیس هیات ورزش های رزمی سیستان و بلوچستان همچنین از برگزاری رقابت های موتای قهرمانی استان در زاهدان خبر داد و افزود: این دوره از رقابت ها 26 مرداد ماه به مدت 2 روز در خانه المپیک مرکز استان برگزار می شود.

یوسفی اظهار داشت: بیش از هزار نفر در ورزش های رزمی به عنوان یک رشته پرطرفدار در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.

گفتنی است؛ هاپکیدو نوعی هنر رزمی کره‌ای و از انواع دفاع شخصی است و کمتر بر حمله تکیه دارد که این رشته یکی از تلفیقی‌ترین سبک‌های رزمی محسوب می‌ شود و بنیانگذار آن نیز، چوئی یونگ سول از کره جنوبی است.

 

 

انتهای پیام/ی

 

برگزاری مسابقات  هاپکیدو سیستان و بلوچستان در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.