شورای شهر تهران در هفته ای که گذشت؛

شهرداری تهران از دولت ۱۹ هزار میلیارد طلب دارد/خط 8 مترو تهران، آبروی نظام است

مهم ترین اخبار شورای شهر تهران را با یک کلیک مشاهده کنید.

شهرداری تهران از دولت ۱۹ هزار میلیارد طلب دارد/خط 8 مترو تهران، آبروی نظام استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛شورای اسلامی شهر تهران در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

 

۱۲ شهریورماه، پایان فعالیت شورای شهر چهارم است

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: 12 شهریور ماه پایان فعالیت شورای شهر چهارم است.

 

مشکلی برای افتتاح خط ٨ مترو تهران نیست

اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه خط ۸ مترو تهران مشکل خاصی ندارد، گفت: کارشناسان دو طرف با برگزاری جلسه های متعدد این موضوع را حل و فصل خواهند کرد.

 

حضور معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری در شورای شهر تهران

قدرت گودرزی معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری به منظور ارائه گزارش در خصوص عملکرد مالی شهرداری تهران در سیصد و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران حضور پیدا خواهد کرد.

 

خط 8 مترو تهران، آبروی نظام است

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: افتتاح خط 8 مترو تهران که در حد استاندارد بین المللی است کاری بسیار بزرگ و مایه آبروی نظام به شمار می‌آید.

 

خبرنگاران، سروران آگاهی بخشی و مبارزه با فساد هستند

غلامرضا انصاری عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: خبرنگاران سروران آگاهی بخش در جامعه هستند، اگر چه این شغل در ایران کهن سال نیست، اما از فرزانگی بی مانندی برخوردار است.

 

تغییر و تحولات مدیریت شهری اربعین را تحت الشعاع قرار ندهد

مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در سال‌های گذشته شهرداری تهران برای برگزاری مراسم اربعین سنگ تمام گذاشته، به همین درخواست دارم که تحولات جدید در مدیریت شهری اربعین را تحت الشعاع قرار ندهد.

 

خبرنگاران تصمیم سازان مدیریت شهری هستند

مجتبی شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: خبرنگاران با اشرافی که از موضوعات مختلف دارند جزء تصمیم سازان در مدیریت شهری هستند.

 

نگرانی حافظی از قرار گرفتن ایستگاه‌های مترو در حاشیه بزرگراه ها

رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: وقتی از شهر تهران خارج می شویم، مشاهده می‌کنیم که در نقاط متعدد، فاصله اتوبان با خط مترو با یک فنس به چند متر کاهش می یابد که بسیار خطرناک است.

 

جدیدی هنوز شرایط استیضاح شهردار را نمی‌داند

ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شورای شهرداری تهران گفت:خط ۸ مترو یکی از ایمن‌ترین خطوط مترو است که تمام طول مسیر با فنس و نیوجرسی پوشانده شده است.

 

شهرداری تهران از دولت ۱۹ هزار میلیارد طلب دارد

قدرت گودرزی معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: درآمدهای شهرداری در بخش غیرنقد 52 هزار و 713 میلیارد تومان مصوب درآمدی از سوی شورا بوده که 45 هزار و 308 میلیارد تومان آن محقق شده است.

 

اعضای دوره چهارم برای شورا زحمات زیادی کشیدند

اسماعیل دوستی نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعضای شورای چهارم برای پیشبرد اهداف شورا در این سال ها کم کار نکرده اند.

 

شهروند و شهرآفتاب هنوز به بانک شهر واگذار نشده است

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: قیمت اعلام شده از سوی بانک شهر هنوز مورد تایید شهرداری قرار نگرفته، چراکه شهرداری دوست دارد به قیمت بیشتری این دو مجموعه را به فروش برساند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار