مهلت 3 روزه نفتی ها برای بقا در لیگ قهرمانان

باشگاه نفت تهران برای جلوگیری از شکایت بازیکنان و مربیان سابق خود به AFC، تنها 3 روز فرصت دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برخی از طلبکاران باشگاه نفت تهران که با وجود تلاش های فراوان تاکنون نتواسته اند مطالباتشان را دریافت کنند، تا دوشنبه هفته جاری به مسئولان این باشگاه و فدراسیون فوتبال زمان داده اند که برای پرداخت طلب آن ها اقدام کنند چراکه در غیر این صورت لایحه شکایت خود را به AFC ارائه می کنند.

این طلبکاران رونوشت اسناد مربوط به مطالبات خود را در اختیار یک وکیل مالزیایی قرار داده اند و او منتظر است تا در صورت نظر قطعی موکلین ایرانی خود، پرونده شکایت از باشگاه نفت را در کنفدراسیون فوتبال آسیا به جریان اندازد.

باشگاه نفت قول داده بود بخشی از بدهی های خود را پایان هفته جاری تسویه کند اما تاکنون این کار را انجام نداده است. از طرفی فدراسیون فوتبال که برای حضور تیم نفت در لیگ برتر از مسئولان این باشگاه مبلغ 140 میلیون تومان نقدی و همچنین چک تضمینی گرفته، به بهانه های مختلف  حتی این مبلغ محدود را  هم به حساب طلبکاران واریز نکرده تا آن ها برای شکایت مصمم شوند.

به هر حال تنها سه روز تا فرصت طلبکاران به باشگاه نفت زمان باقی مانده و اگر دست کم بخشی از طلب آن ها پرداخت نشود، شکایت بازیکنان و مربیان سابق نفت به AFC می تواند تبعات بدی برای این تیم و البته فوتبال ایران داشته باشد. در چنین وضعیتی باید محرومیت نفت تهران از حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را تا حد زیادی قطعی دانست.

انتهای پیام/

نفتی ها در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.