رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور ;

تسهیلات اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد افزایش یافت

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور گفت : تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد بیش از دو برابر افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور در جمع کارکنان کمیته امداد امام خمینی در شاهرود با اعلام این خبر گفت : سال 95 یک هزار میلیارد تومان وام اشتغال برای کمیته امداد در نظر گرفته شد که 100 درصد آن نیز جذب شده است و این رقم در بودجه امسال با افزایش بیش از دو برابری به دو هزار و 100 میلیارد تومان رسیده است.


وی همچنین از افزایش 15 درصدی پرداخت صدقه در چهار ماهه نخست سال 96 و افزایش سه برابری میزان زکات فطره دریافتی کمیته امداد خبر داد و افزود : این امر نشان دهنده افزایش اعتماد مردم به این نهاد انقلابی است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی هم با افزایش اعتبارات کمیته امداد در بودجه امسال و همچنین برنامه ششم توسعه سنگ تمام گذاشته است.


فتاح، کمیته امداد را سازمانی برنامه محور دانست و گفت: هیات امنا برنامه پنج ساله این نهاد را تدوین کرده است اما باید دانست مشکل کمیته امداد پول نیست ، بلکه نیازمند رفتاری همراه با تکریم نسبت به مددجویان است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور بر انجام کار علمی و پرهیز از روش سنتی در کمیته امداد تاکید کرد و گفت: آموزش نیروها و نیز علمی کردن امور ضروری است.


انتهای پیام / ه


فزایش 15 درصدی پرداخت صدقه در چهار ماهه نخست سال 96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار