نماینده مردم دامغان در مجلس;

سبک زندگی قرآنی به شکل صحیح ترسیم شود

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قانون اساسی ما بر اساس قرآن تدوین شده است، گفت: ایران ام‌القرای جهان است پس باید سبک زندگی قرآنی را به شکل صحیح ترسیم کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در آیین اختتامیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان سمنان به میزبانی حسینیه اعظم حضرت ابوالفضل (ع) دامغان گفت: حضرت علی (ع) قرآن ناطق است و ما بسیار خرسندیم که امروز تحت هدایت ولی امر مسلمین جهان قرآن را به همان معنی که حضرت علی (ع) می خواست به جهان معرفی کنیم.

 

وی افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بر اساس قرآن تدوین شده است و ولی فقیه و مسئولان تلاش می کنند در مسیر قرآن گام بردارند که با یاری و عنایت خداوند در بین ۷.۵ میلیارد نفر جمعیت جهان ۸۰ میلیون نفر مسلمان ایرانی همچون خورشید می درخشند زیرا برخی از کشورها چند میلیون قاری و حافظ قرآن کریم دارند اما متاسفانه باید گفت که سبک و روش زندگانی آنان قرآنی نیست.

 

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ترس شش قدرت جهانی از قرآن است زیرا می دانند مسلمانان و به طور ویژه ایرانیان چنانچه قرآن کریم در معرض خطر قرار گیرد ایستادگی کرده و جان خود را فدای آن می کنند و معتقدیم که شهادت یک توفیق الهی است که پس از آن مهمان سفره نعمت الهی، انبیاء و اولیاء می شویم.

 

حسن بیگی تصریح کرد: به هر نقطه ای از جهان گام می گذاریم به عنوان ایرانی و افراد معتقد به قرآن شناخته می شویم و اگر بتوانیم بر اساس قرآن عمل کنیم خداوند نور هدایت و مهربانی خود را بر زندگانی و دل های ما می تاباند.

 

وی با اشاره به لزوم توجه به قرآن در زندگی افزود: اگر ما با قرآن مانوس شویم گره های کور زندگی به طریقی باز می شود حتی به ذهن خطور نمی کند و هیچ فرد و نیرویی به جز خداوند تبارک و تعالی قدرت برداشتن این مشکلات را از مسیر انسان ندارد.

 

نماینده مردم دامغان در مجلس تصریح کرد: در ماجرای حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر نیروهای داعش در منطقه دیر الزور آنچه اتفاق افتاد مطابق فرمایش و وعده امام صادق (ع) بود که دشمنان بیدار و هوشیار بودند اما موشک های ما را ندیدند و نتوانستند آن را ردیابی کنند.

 

حسن بیگی گفت: از اوقاف و امور خیریه استان سمنان تشکر می کنیم که طی چند سال گذشته در راستای توسعه فعالیت های قرآنی گام بر داشتند و آیین های قرآنی را به میزبانی تمامی شهرهای استان برگزار کنند.


انتهای پیام / ه


اختتامیه چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دامغان


منبع : مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار