شهردار سمنان ;

آغاز عملیات اجرایی احداث پارک بانوان در سمنان

شهردار سمنان با اشاره به آغاز عملیات عمرانی پارک بانوان در این شهر گفت : ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث فاز اول پارک بانوان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین موسوی شهردار سمنان گفت: اهمیت دادن به ورزش بانوان درواقع ارزش نهادن به‌سلامت خانواده و جامعه است و باید برای ایجاد روحیه نشاط و ارتقاء سرانه ورزشی آن‌ها راهکارهایی اندیشید و در همین راستا شهرداری سمنان عملیات عمرانی پارک بانوان را آغاز کرد.


وی اظهار داشت: کلنگ احداث این مجموعه سال‌های قبل به زمین‌خورده اما به علت نداشتن طرح و نقشه‌های اجرایی تاکنون عملیات اجرایی آن آغاز نشده بود اما ضرورت احداث این مجموعه به علت اینکه 50 درصد از شهروندان ما از بانوان هستند و باید به آن‌ها نیز خدمت‌رسانی کنیم هرروز بیش‌ازپیش احساس می‌شد.


شهردار سمنان گفت: طراحی این مجموعه به مشاور مجربی واگذار شد و فازهای صفر و یک آن آماده و به شهرداری ارائه‌شده و مقرر شد که هم‌زمان با ارائه طرح فاز 2 عملیات اجرایی هم به‌پیش رود.


موسوی تصریح کرد: اعتبار اولیه برای احداث این مجموعه تأمین‌شده و در فاز اول عملیات بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار به آن اختصاص یافت.


وی افزود: پارک بانوان عرصه‌ای برای فعالیت‌های فرهنگی، مشارکتی، فراغتی-تفریحی، بهداشتی و اقتصادی مبتنی بر ارزش‌های اجتماعی فرهنگی بانوان شهر سمنان است و برنامه‌ریزی و طراحی در این پارک زمینه‌ساز شکوفایی، بالندگی، ایجاد اعتمادبه‌نفس و مشارکت و نیز اشتغال برای بانوان است.


شهردار سمنان تصریح کرد: این پارک شامل سالن استخر، پیست دوچرخه، سالن‌های ورزشی و ساختمان‌های اداری، آموزشی و خدماتی رفاهی و بازارهای خوداشتغالی است و در تلاشیم تا محیطی راحت، آرام و امن را برای بانوان ایجاد کنیم.

 

انتهای پیام / ه

 

احداث پارک بانوان در سمنان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار