نجات معجزه آسای چند جوان خوش‌شانس از مرگ + فیلم

چند جوان که با زیر پا گذاشتن قوانین، گیت قبل از ریل قطار را با خودوری خود شکستند و از آن گذشتند با خوش شانسی از مرگ حتمی گریختند.

رد شدن مرگ از بیخ گوش چند جوان عجول+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همیشه عده ای هستند که با عجول بودن خود و زیر پا گذاشتن قوانین هم جان خود را به خطر می اندازند و هم جان اطرافیان را، قطعا برای مانعی که در هرجایی از شهر گذاشته شده دلیلی وجود دارد و به نفع خود شهروندان است، مانند گیت هایی که قبل از ریل های قطار قرار داده شده تا درهنگام خطر از رد شدن خودروها از روی آن جلوگیری شود  چون به احتمال قریب به یقین با گذشتن از گیت و رد شدن از روی ریل در زمانی که قطار در حال نزدیک شدن به آن نقطه است حادثه ای ناگوار رخ خواهد داد.

عجله یکی از عواملی است که نقش مهمی در بروز حوادث دارد، مانند این چند جوان که به خاطر نداشتن صبر و حوصله با عجله گیت قبل از ریل قطار را با ضرب خودرو شکستند و از روی ریل رد شدند اما همانطور که در فیلم مشاهده خواهید کرد درست لحظه ای پس از عبور آنها از ریل، قطار از همان نقطه می گذرد.  اما باید به این نکته توجه داشت که همیشه هم اینقدر شانس با کسانی که قوانین را زیر پا می گذارند یار نخواهد بود، پس بهتر است کمی صبور باشیم.

گفتنی است این اتفاق در یکی از خیابان های لهستان رخ داده است.

انتهای پیام/

خطر مرگ از بیخ گوش چند جوان رد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
یارو مسافر کش بوده و مسافرا اومدن بیرون و دیگه سوار نشدن