گل محمدی: متاسفانه روى يك موقعيت گل خورديم/ فقط شرمنده هواداران شدیم

سرمربى تيم فوتبال تراكتورسازى گفت: دقايقى از بازى را به حريف تحويل داديم و آنها بازى را از ما گرفتند و متاسفانه روى يك موقعيت گل خورديم.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان   یحیی گل‌محمدی پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال اظهار داشت: جا دارد مجدد روز خبرنگار را تبریک بگويم .ما بازی را خوب شروع کردیم و در 5 دقیقه اول باید دو گل مى زديم .همچنين بازى روانى را ارائه داديم و موقعيت هاى خوبى را بدست آورديم.
او افزود :دقايقى از بازى را به حريف تحويل داديم و آنها بازى را از ما گرفتند و متاسفانه روى يك موقعيت گل خورديم.
گل محمدى افزود :در نیمه دوم بازی خوبی را از بچه ها شاهد بوديم و البته بازی یک‌طرفه بود. موقعیت‌های را روى دروازه حريف خلق كرديم اما همانند بازی‌های گذشته در زدن ضربات آخر بی‌دقت بودیم اما درست است كه ٣ امتياز را واگذار كرديم أما به نظرم بازی را ما بردیم و فقط نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بيان کرد: باید از هواداران‌مان خوبمان تشکر کنیم که در اين شرايط از ما حمایت کردند و تنها شرمندگى ما براى اين هواداران است .به نظرم ما شرمنده آنها شدیم، نه شرمنده فوتبال.

 

او ادامه داد ؛در سه بازی ابتدایی فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و به نوعى ناعادلانه بود .به استقلالی‌ها بابت این برد تبریک می‌گویم، اما ما اصلا مستحق باخت نبودیم و مى توانستيم با تبديل شدن موقعيت ها به گل برنده اين ديدار باشيم .در هر صورت بايد به آينده اميدوار باشيم و بیشتر کار کنیم و سخت‌تر تلاش کنیم تا بتوانیم در زمین به نتیجه هم برسیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که واقعاً تلاش کردند و به نظرم آنها با تمام داشته‌هايشان بازى كردند.

 

گل‌محمدی درباره حضور فرزاد حاتمى در تركيب تيم اظهار داشت :در مورد بازی اگر سؤالی دارید، من در خدمتم. به نظرم این سؤال چندان جالب نیست. اولین سؤال از من سؤالی بود که خوب نبود و به نظرم اگر این سؤال را در آخر می‌پرسیدید، بهتر بود.

 

او درباره فرزين گروسيان در درون دروازه گفت: فرزین اولین سالی است که دروازه‌بانی می‌کند. و خوب در تمرينات تلاش مى كند و به نظرم تنها چیزی که فرزين کم دارد، تجربه است. او باید در چنین بازی‌هایی دروازه‌بانی کند تا تجربه کسب کند. ما به گروسیان اعتقاد داريم و او نَفَر اول دروازه بانان است .با توجه به شرایطی که تیم ما دارد، باید به جوان‌ها اعتماد کنیم تا آنها هم باتجربه شوند.به اين ترتيب فرزين هم جزو جوانانى است كه به او اعتقاد داريم و او امروز تنها در يك جاگيرى نامناسب نتوانست توپ را كنترل كند و گرنه او تا آخر به عنوان شماره يك با ما خواهد بود

گل محمدى در مورد بحث زدن ضربات آخر توضيح داد :در بحث زدن ضربات آخر هر هفته تمرين مى كنيم و به نوعى تمرینات طرحى مى شود اما اینکه توپ‌های ما تبدیل به گل نمی‌شود، مربوط به شرایط تیم ما و استرسی است که بازیکنان دارند. در صحبت‌هایم گفتم که فقط شرمنده هواداران هستیم و البته آن کسی که باید واقعاً شرمنده باشد، کسانی هستند که تیم را به این روز انداختند. تراکتورسازی دو پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شد و من این اتفاق را نه در دنیا، حتی در آسیا هم ندیده بودم. واقعاً ندیده بودم تیمی به خاطر بی‌توجهی به نقل‌وانتقالات محروم شوند.

سرمربى تيم فوتبال تراكتورسازى درباره اينكه آيا درگيرى حاتمى و صادقى روى روند تيمش تأثير گذار بود يا خير افزود :خیر، تأثیری نداشت.

او درباره اينكه آيا افرادى كه تراكتورسازى را به اين روز انداختند همچنان در باشگاه حضور دارند يا خير گفت :خوشبختانه نه.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اینکه محرومیت تراکتورسازی در زمان آجورلو رخ داده است و او چگونه می‌گوید این افراد دیگر در باشگاه نیستند، گفت:‌ محرومیت تراکتورسازی به خاطر شکایت بازیکنانی است که قراردادشان یک‌طرفه فسخ شد كه اين بازيكنان در زمان آجرلو نبود و آنها در زمان مدیریت‌های قبلی باشگاه در تراکتورسازی بودند.


انتهای پیام/

صحبت های گل محمدی در نشست خبری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار