نشست هماهنگی، هم اندیشی و تمهیدی بیست ششمین اجلاس سراسری نماز برگزارشد

نشست هماهنگی، هم اندیشی و تمهیدی بیست ششمین اجلاس سراسری نماز با حضور مسئولین ارشد استان هرمزگان و ستاد اقامه نمازبرگزارشد.

نشست هماهنگی، هم اندیشی و تمهیدی بیست ششمین اجلاس سراسری نماز برگزارشدبه گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست هماهنگی، هم اندیشی و تمهیدی بیست ششمین اجلاس سراسری نماز با حضور مسئولین ارشد استان هرمزگان و ستاد اقامه نمازبرگزارشد.
در این نشست حضرت آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان،دکتر جاسم جادری استاندار و رئیس ستاد برگزاری بیست وششمین اجلاس سراسری نماز در استان ،علی رئوفی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و قائم مقام استاندار در اجلاس سراسری نماز ،حجت الاسلام فروزان نژاد ریس ستاد اقامه نماز استان و حجت الاسلام مظفری از استان هرمزگان و حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاداقامه نماز کشور و دکتر محمود مظفر قائم مقام ستاد و منصور سرگزی معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز حضور داشتند.


برگزاری ساده و دور از تشریفات اجلاس ، مشارکت پذیری و استفاده از تمامی ظرفیت های علمی ، اجرایی و قومیتی استان در برگزاری اجلاس ، اجرای برنامه های موثر و فراگیر در بین گروههای مختلف اجتماعی استان بویژه نوجوانان و جوانان ، تجلیل از فعالین نماز استان ،توجه ویژه به بخش های کم برخوردار استان در خدمت رسانی فرهنگی و تبلیعی نماز ، بهسازی فضاهای نماز استان ، از جمله توصیه های حاج آقا قرائتی به مسولین استان هرمزگان و برگزار کنندگان اجلاس بود.

استاندار و امام جمعه محترم استان نیز با ابراز خرسندی و تشکر از رئیس محترم ستاد در پذیرفتن میزبانی اجلاس 26 ،بر اهتمام ویژه مسئولین استان و مشارکت گروههای موثر و مردم استان در برگزاری شایسته و باشکوه اجلاس تاکید کردند و گزارشی از تمهیدات و اقدامات اجرایی اجلاس ارائه نمودند.


این نشست روز امروزجمعه مورخ 20 مرداد در محل مجتمع فرهنگی و آموزشی ياوران حضرت مهدی موعود (عج) واقع در جمكران شهر مقدس قم برگزار گردید.همچنین در این دیدار حجت الاسلام حمید رضا ارباب سلیمانی معاون وزیر ارشاد و رئیس ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور نیز حضور داشت.

گفتنی است کمیته های تخصصی اجلاس تشکیل گردیده و فراخوان محتوایی با رویکرد تولید محتوا ، آثار و محصولات در حوزه فضای مجازی انجام گرفته که در دو هفته ابتدایی فراخوان بالغ بر 130 اثر به دبیرخانه اجلاس واصل گردیده است.

 بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان نماز و فضای مجازی ، آذر ماه سال جاری به میزبانی استان هرمزگان و در شهر بندرعباس برگزار خواهد برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار