اجتهادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

محکومیت ۳۲ میلیاردی قاچاقچیان مواد غذایی در جنوب کشور

مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی از جریمه ۳۲ میلیاردی پرونده قاچاق مواد غذایی خبر داد.

محکومیت ۳۲ میلیاردی قاچاقچیان مواد غذایی در جنوب کشورعبدالمجید اجتهادی مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی از یک انبار در جنوب کشور بازرسی کردند که در این بازرسی مقادیر زیادی مواد غذایی کشف شد.

وی بیان کرد: مواد غذایی مکشوفه از طریق اسکله از عسلویه به این انبار منتقل و در این انبار جمع آوری شده بود که با توجه به عدم ارائه اسناد گمرکی کالا به ظن قاچاق ضبط شد.

اجتهادی افزود: در همین راستا پرونده ای تحت عنوان قاچاق کالا و ارز تشکیل و جهت رسیدگی به شعبه قاچاق تعزیرات شهرستان کنگان ارجاع شد.

مدیر کل مبارزه با قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی گفت:شعبه یاد شده با توجه به شواهد و قراین موجود در پرونده متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت جریمه 32 میلیارد و 510 میلیون و 492 هزار و 875 ریالی در حق خزانه دولت محکوم کرد.

اجتهادی در پایان گفت: با اعتراض متهمان به رأی صادر شده، پرونده جهت رسیدگی مجدد به شعبه تجدید نظر تعزیرات ارجاع شد و شعبه تجدید نظر رای شعبه قاچاق را قطعی و لازم و الاجرا دانست.

انتهای پیام/

جریمه 32 میلیاردی قاچاقچیان مواد غذایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار