جعفرپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

آغاز طرح نوسازی ناوگان باری کشور/ اختصاص وام ۲۰۰ میلیون تومانی برای نوسازی خودروهای حمل بار

مدیرکل دفتر حمل ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از آغاز نوسازی ناوگان باری کشور خبر داد.

آغاز طرح نوسازی ناوگان باری کشور/ اختصاص وام ۲۰۰ میلیون تومانی برای نوسازی وسایل نقلیه باریامیر جعفرپور مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: طرح نوسازی ناوگان باری کشور از امروز آغاز شد، همچنین در پی اجرای این طرح مقرر شد تا  ۲۱ هزار ناوگان باری شامل ۱۹ هزار ناوگان باری سبک و 2 هزار ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین نوسازی شوند.

وی افزود: مالکان وسایل نقلیه باری باید برای ثبت نام در طرح نوسازی به سایت تاکسی هلدینگ مراجعه کنند.

مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: برای وانت بار‌ها وام ۲۰ میلیون تومانی با اقساط ۳ ساله(ماهانه ۶۲۰ هزار تومان) و اقساط ۴ ساله(ماهانه ۴۸۰ هزار تومان) با سود 8 درصد اختصاص داده می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین برای ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است، در این راستا می‌توان به اختصاص وام ۲۰۰ میلیون تومانی اشاره کرد که این وام با سود ۸ درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

جعفرپور عنوان کرد: بانک‌های ملی، ملت، صادرات و تجارت در طرح نوسازی به متقاضیان تسهیلات ارائه می‌دهند و همچنین با چند شرکت توافق‌هایی صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: برای ارائه تسهیلات بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان، معرفی ۲ ضامن معتبر و برای تسهیلات کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان نیز معرفی یک ضامن معتبر الزامی است.

انتهای پیام/

طرح نوسازی ناوگان باری کشور کلید خورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
سلام.امیدوارکه.ماشین.چینی.نباش
آخرین اخبار