آبادان؛

گرمای هواتاثیرگذاردرشکست پدیده مشهد

گرمای هوا روی کار تیمی ما تاثیرگذار بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد در خصوص شکست برابر صنعت نفت آبادان گفت:گرما و رطوبت هوا در آبادان به قدری بود که مانع از کار تیمی پدیده مشهد شد.

 رضا مهاجری شامگاه جمعه در نشست خبری افزود:در ابتدا شهادت حججی شهید مدافع حرم که به دست گروهک تروریستی داعش و به صورت ناجوانمردانه به شهادت رسید را به کشورم تسلیت می گویم.

وی اظهار داشت:بازی را خوب آغاز کردیم اما صنعت نفت لحظه به لحظه تیم برتر میدان شد به طوریکه در نیمه اول تیم صنعت نفت برتر از ما بود و به گل هم رسید هر چند که در این نیمه موقعیت گلزنی داشتیم.

سرمربی پدیده مشهد گفت:در نیمه دوم بازیکنان ما بازی قابل دفاعی انجام دادند اما صنعت نفت روی ضد حمله به گل رسید.

مهاجری تصریح کرد:صنعت نفت تیمی با بازیکنان بسیار با تجربه است که در این فصل می تواند نتایج قابل قبول تری نسبت به فصل های گذشته کسب کند.

وی با انتقاد از توپ جمع کن های ورزشگاه تختی آبادان گفت:اسم توپ جمع کن های مشهد بد شده ولی در آبادان شرایط بدتر است زیرا توپ جمع کن های ورزشگاه تختی این شهر حتی یک توپ به بازیکنان ما نمی دادند.

سرمربی پدیده مشهد با اشاره به شرایط جوی آبادان گفت: گرما و رطوبت هوا در آبادان به قدری بالا بود که روی عملکرد ما تاثیر گذاشت و همین باعث شد که گل اول را دریافت کنیم.

تیم فوتبال پدیده مشهد از هفته سوم رقابت های لیگ برتر کشور برابر صنعت نفت آبادان با 2 گل شکست خورد تا با 4 امتیار در رده ششم جدول قرار گیرد.

انتهای پیام/د

گرمای آبادان و شکست تیم پدیده مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.