سرمربی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم:

آتلیه‌طهران قم یکی از 5 تیم بالای جدول خواهد بود

سرمربی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم گفت: آنالیز بسیار خوب و دقیقی از تیم فوتسال هیأت‌‌‌‌ قم داشتیم و این تیم را در هفته هفتم لیگ برتر شکست دادیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از قم؛ سیدوحید غیاثی در پایان مسابقه تیمش با هیأت‌‌‌‌ قم در دیداری از هفته هفتم نیم‌فصل نخست بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قبل از هر چیز باید به هر دو تیم به خاطر بازی خوبی که ارائه کردند تبریک بگویم.

وی تصریح کرد: به نظر من هر دو تیم بسیار خوب و بدون حاشیه بازی کردند و باید به فوتسال قم تبریک گفت که دو تیم لیگ برتری آن به این خوبی بازی کردند، بازی هر دو تیم خوب، تاکتیکی و تکنیکی بود و مطمئنم که تماشاگران حاضر در سالن شهید حیدریان قم از تماشای این بازی جذاب لذت بردند.

سرمربی تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم راجع به اتفاقات این دیدار بیان کرد: ما از موقعیت‌ها خود در مقابل حریف بهتر استفاده کردیم چون آنالیز خوبی از همشهری خود داشتیم، به دلیل اینکه خیلی از بازیکنان حریف را به دلیل اینکه هم‌بازی و شاگردان من بوده‌اند می‌شناختم.

وی در مورد تیم هیأت‌‌‌‌ قم ابراز کرد: این تیم واقعا تیم خوبی بود و حتی می‌توانست بازنده این مسابقه نباشد، امیدوارم تیم خوب هیأت‌‌‌‌ قم در آینده بهتر ظاهر شود و شرایط به گونه‌ای باشد که این تیم حتما در لیگ برتر فوتسال ایران ماندگار شده و موجب افتخار فوتسال قم باشد.

غیاثی راجع به پیشرفت تیمش در هفته‌های اخیر لیگ برتر، بیان کرد: ما در دو سه بازی اول از نظر بدنی مشکلاتی داشتیم، خدا را شکر با بدن‌سازی خوبی که توسط حسین گنجیان بدن‌ساز تیم انجام شد،‌تیم به شرایط خوبی رسیده، الان از بدن‌سازی خارج شده‌ایم و از نظر بدنی و تاکتیکی خوب شده‌ایم.

وی عنوان کرد: به این تیم امیدوارم و همان‌گونه که قول دادم یکی از تیم‌های خوب لیگ خواهیم ماند، اما راجع به اینکه تیم ما در چه جایگاهی از جدول قرار می‌گیرد نمی‌توانم چیزی بگویم چون سطح تیم‌ها در لیگ امسال بسیار به هم نزدیک است ولی امیدواریم جزو پنج تیم اول شویم، البته اگر از نظر مالی و مشکلاتی که در سال‌های اخیر ما را اذیت کرده است.

انتهای پیام /
ت

 

هیأت‌‌‌‌ قم در لیگ برتر می‌ماند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار