توفیقی:

قائدی و جپاروف ارزش تحمل سختی را داشتند/ استقلال در پرونده پروپچیچ شاکی است

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: جذب قائدی و جپاروف ارزش تحمل سختی در فصل نقل و انتقالات را داشت.

پندار توفیقی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره اینکه گفته می شود باشگاه استقلال محکوم به پرداخت 330 هزار دلار بابت پرونده پروپچیچ است اظهار داشت: پس از شکایت پروپچیچ  از باشگاه استقلال رای مسئولان فیفا در این پرونده به نفع بازیکن استقلال شد. در همین راستا باشگاه استقلال به رای صادره اعتراض کردند. ما برای رسیدگی بیشتر به پرونده این بازیکن شکایت خود را به cas اعلام و لایحه ای را تنظیم و ارسال کردیم و در حال حاضر منتظر برگزاری جلسات هستیم.

معاون ورزشی استقلال ادامه داد: در حقیقت باشگاه استقلال در پرونده پروپچیچ شاکی است و در این بارهبه cas شکایت و هزینه های دادرسی را  پرداخت کردیم و منتظریم تا دادگاه عالی ورزش به این پرونده رسیدگی کند.

او درباره درخشش قائدی در استقلال گفت: وقتی عملکرد این بازیکن در بازی ها و رضایت هواداران محبوب آبی پوش را می بینم به این مسئله پی می برم که خرید این بازیکن ارزش تحمل دمای 52 درجه، رطوبت 80 درصد و صرف زمان 10 ساعت هنگام عقد قرارداد را داشت تا این بازیکن به استقلال بپیوندد. البته این بازیکن از ابتدا عملکرد خوبی داشت اما اینکه هواداران از او راضی هستند، بسیار ارزشند خواهد بود.

توفیقی درباره اینکه آیا از خرید جپاروف در استقلال راضی هستید یا خیر اظهار داشت: معتقدم این بازیکن هم ارزش مجادله جهت بازگرداندن به تیم استقلال را داشت.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پایان درباره شرایط استقلال و کسب پیروزی مقابل تراکتورسازی گفت:بازی خیلی خوبی را از تمام بازیکنان نظاره گر بودیم و تنها در نیمه دوم تا حدودی انسجام نداشتیم اما امیدوارم بازی به بازی شرایط بهتری داشته باشیم  و روند خوبی را در پیش بگیریم.

انتهای پیام/

وضعیت پرونده پروپچیچ و استقلال در cas 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار