برگزاری همایش آسیب های اجتماعی و جرایم فضای مجازی

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان کرمان گفت: همایش کشوری آسیب‌های اجتماعی و جرایم فضای مجازی در آینده نزدیک برگزار می شود.

برگزاری همایش آسیب های اجتماعی و جرایم فضای مجازیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ امین مهدی پور رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان در نشست هم اندیشی نخبگان حقوقی و شورای عالی سازمان بسیج حقوقدانان با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای،معاون اول قوه قضائیه  که در تهران برگزار گردید،ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته اهمیت کار عملی همراه با رویکرد جهادی را از ظرفیت عظیم بسیج حقوقدانان دانست.

وی افزود: با توجه به اهمیت فضای مجازی و سایبری همایش کشوری آسیب های اجتماعی و جرایم فضای مجازی در آینده نزدیک در کرمان برگزار می شود.

مهدی پور عنوان کرد: سازمان بسیج حقوقدانان یکی از اقشار تاثیرگذار در سطح جامعه می باشد که هم می تواند در تقویت نظام سازی براساس فنون پویای اسلامی و تحکیم مبانی عملی ولایت فقیه قدم بردارد

مهدی پور اظهار داشت: سازمان بسیج حقوق دانان کمک خوبی برای دستگاه قضایی وحقوقی کشور در راستای تحقق عدالت و خدمت رسانی به مردم است.

وی اجرای طرح های  هر مسجد یک حقوقدان و طرح مشاوره حقوقی یاوران عدالت را از طرح های موفق در کرمان برشمرد وافزود:این موفقیت با همکاری و مساعدت دکتر موحد، رییس کل دادگستری استان کرمان و معاونین ایشان حاصل شده است

مهدی پور در ادامه ابراز داشت: طرح هر مسجد یک حقوقدان برای اولین بار با همکاری سپاه ثارالله و معاونت فرهنگی دادگستری استان کرمان در سال 95 بصورت آزمایشی انجام و هم اکنون در کل کشور در حال برنامه ریزی است. هم اکنون مقدمات تشکیل مرحله دوم این طرح به صورت ویژه در کرمان و شهرستان ها در حال برنامه ریزی و اجرایی شدن است.

 انتهای پیام/س

 

همایش آسیب های اجتماعی و جرایم فضای مجازی در کرمان برگزار می شود

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار