خانجانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اظهارات ترامپ درباره پایبند نبودن ایران به برجام خلاف واقع است/انزوای آمریکا با خروج از برجام

عضو حزب کارگزاران گفت: اظهارات ترامپ درباره پایبند نبودن ایران به برجام خلاف واقع بوده و دنبال بهانه‌ای است تا ضعف‌هایش را بپوشاند.

جهانبخش خانجانیجهانبخش خانجانی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات ترامپ مبنی بر پای بند نبودن ایران به برجام و خارج شدن آمریکا از آن، اظهار داشت: ترامپ شخصیت متوازنی ندارد و دچار تفکرات لحظه‌ای است این نوع تفکرات می‌تواند آسیب جدی به ساختارهای ارتباطی در جهان وارد کند و خطراتی هم برای روابط بین المللی دارد.

وی با بیان اینکه اظهارات ترامپ درباره پایبند نبودن ایران به برجام  خلاف واقع است، گفت:  ترامپ به دنبال بهانه‌ای است تا خودنمایی کندو ضعف‌هایش را بپوشاند چرا که از زمان روی کار آمدنش نتوانسته مشکلات داخلی آمریکا را حل کند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی اضافه کرد: ما باید روابطمان را با کشورهای مختلف خصوصاً سایر کشورهای 1+5 گسترش دهیم در این صورت احتمال اینکه آمریکا بتواند به تنهایی به لغو برجام مبادرت کند، بسیار کاهش می‌یابد.

خانجانی با تاکید بر اینکه آمریکا در پی فرافکنی است، بیان کرد: فشارهای بین‌المللی می‌تواند آمریکا را در حوزه برجام در انزوا قرار دهد چرا که جمهوری اسلامی به قرارداد و معاهده بین المللی برجام پایبند و متعهد بوده است.

وی تاکید کرد: آمریکا به دنبال تنش آفرینی و چالش برانگیزی در روابط بین الملل است و در این زمینه ما باید روابطمان را  با کشورهای توسعه یافته اروپایی، روسیه و چین افزایش دهیم تا آمریکا امکان استفاده از هر فرصتی را نداشته باشد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی خاطر نشان کرد: باید دیپلماسی فعال‌تری بکار ببریم صرف اینکه ما معاهده‌ای را تصویب کردیم، کافی نیست بلکه باید از آن استفاده و  ارتباطاتمان را گسترده‌تر کنیم.

انتهای پیام/

 

واقعیت اظهارات ترامپ درباره پای بند نبودن ایران به برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
ترامپ بمیر دیگه حالم از امریکا بهم میخوره / مرگ بر امریکای
آخرین اخبار