عباسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بطحایی هیچ مورد اتهامی در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان ندارد

عضو کمیته بررسی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هیچ اتهامی در پرونده صندوق ذخیره ندارد.

بطحایی هیچ مورد اتهامی در پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان ندارداسدالله عباسی عضو کمیته بررسی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی از وجود نام بطحایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در میان متخلفان پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان نام می‌برند، گفت: در مورد آقای بطحایی هیچ مورد و اتهامی در این پرونده وجود ندارد.

وی ادامه داد: بطحایی از جنس خود آموزش و پرورش بوده و به سیاست‌های کاری این حوزه آشناست لذا از رئیس جمهور این بار برای معرفی وزیری از خود این وزارتخانه تشکر می‌کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: امیدوارم بطحایی با هماهنگی‌ و تعامل با مجلس و سایر دستگاه‌های مرتبط با آموزش و پرورش بتواند فضای آرامی را در آموزش و پرورش ایجاد کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش با به کارگیری همه ظرفیت‌ها در این حوزه و ساماندهی دانشگاه فرهنگیان، صندوق ذخیره فرهنگیان، رفاه فرهنگیان، حقوق، حق التدریسی‌ها، جاماندگان استخدام معلمان پیش دبستانی در جهت تحرک و پویایی بیشتر این وزارتخانه حرکت کند.

انتهای پیام/

بطحایی از جنس خود آموزش و پرورش است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
هنوز هیچ گزارش شفافی از صندوق ذخیره بدست عموم نرسیده چطور ایشون این حرف را می زنن
آخرین اخبار