آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن آغاز شد

بیست و یکمین دوره آزمون اعطای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر به حافظان قرآن کریم از صبح امروز در دارالقرآن الکریم تهران آغاز شد.

آزمون اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن آغاز شدبه گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ براساس اعلام مرکز امور قرآنی این سازمان بیست و یکمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و مشارکت سازمان سنجش و آموزش کشور از صبح امروز شنبه 21مردادماه در دارالقرآن الکریم آغاز و تا چهارشنبه 25 مرداد ادامه خواهد یافت.


براساس این گزارش از 256 حافظ قرآن شرکت کننده خانم در این آزمون 224نفر دیپلم و زیر دیپلم و 32 نفر دارای مدرک کارشناسی هستند.
همچنین از 189 نفر حافظ قرآن مرد 164 نفر دارای دیپلم و زیر دیپلم و 25 نفر دارای مدرک کارشناسی هستند که در این آزمون حضور یافته اند.


در بخش برادران استادان سمیعی فر، قاسمی، نصرالهی، معتمدی(حسن حفظ)، سیف(تجوید)، رحمانی (وقف و ابتدا)، ربیعیان (صوت و لحن) حافظان شرکت کننده در این آزمون را داوری خواهند کرد


همچنین خانم ها شهریاری، افخمی، سعیدی، ماندگار، صریحی نژاد (حسن حفظ، دیانی(تجوید) خان بابا(وقف و ابتدا)، مجرد(صوت و لحن را داوری خواهند کردند دور روز اول این مسابقات به برادران و دوروز بعدی به خواهران اختصاص دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.