مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان تشریح کرد؛

ضرورت توسعه گازرسانی و تامین گاز مورد نیاز صنایع

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان بر ضرورت توسعه گازرسانی و تامین گاز مورد نیاز صنایع استان تاکید کرد.

ضرورت توسعه گازرسانی و تامین گاز مورد نیاز صنایعبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ "محمد علی ودیعتی" به اهمیت توزیع گاز در کشور اشاره کرد و گفت: پیشانی کار ما توزیع و ارائه خدمات به هموطنان است، لذا باید ارتباط با مشترکین در سطح کلاس جهانی باشد و در همه بخش ها خدمات درجه یک به مشترکین ارائه دهیم.

 وی ادامه داد: نیروگاه های تولید برق استان بیشترین سهم مصرف را به خود اختصاص می دهند و با بهره برداری از نیروگاه کهنوج و در مدار قرار گرفتن بخش گاز این نیروگاه شاهد عدم قطع گاز در جنوب استان از سال گذشته بوده ایم .

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان، با اشاره به نقش موثر سوخت گاز طبیعی در کاهش آلودگی هوا، جلوگیری از قطع درختان و همچنین کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای، بر ضرورت توسعه گازرسانی و تامین گاز مورد نیاز صنایع استان تاکید کرد.

ودیعتی ادامه داد: در حال حاضر 678 صنعت وابسته به گاز در این استان مشغول فعالیت می باشند که با توسعه گازرسانی در جنوب و شرق استان، این تعداد رشد چشمگیری را پیشرو دارد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان با توجه به وجود ذخایر عظیم گازی در کشور گفت: لازم است تا با حذف تدریجی سوخت‌های فسیلی، منابع گازی به عنوان سوخت غالب کارخانجات صنعتی ، خودرو ها و نیروگاه ها تبدیل شود .

 انتهای پیام/س

 

فعالیت 678 صنعت کوچک و بزرگ وابسته به گاز در استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار