افتتاح انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی کشور در کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تجهیزات پزشکی ، صنعت و فناوری مهی در دنیاست که گاهی به عنوان اهرم فشار و اسلحه از آن استفاده می‌شود و کشور‌ها باید سعی کنند خود در این زمینه مولد باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  حسین کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در نشست افتتاح انجمن صنفی متخصصین تجهیزات پزشکی کشور نمایندگی کرمانشاه گفت: همکاران پزشک یک روز بدون تجهیزات پزشکی را نمی‌توانند تصور کنند و این بخش ضروری، کار آمد و بازوی اساسی پزشکی در ارائه درست خدمات در فرایند سیستم درمانی است.


وی با بیان اینکه انجمن باید با توجه به سه راس مراکز صنعتی، تولید کنندگان تجهیزات، مراکز دانشگاهی و درمانی، مردم و استفاده کنندگان، در این سه بخش کارکرده و فعالیت تاثیر گذاری داشته باشد، افزود: همچنین توجه به کارهای تحقیقاتی و پژوهشی، همکاری با مراکز رشد و بخش‌های دانشگاهی، تدوین، اجرا و مراقبت از استاندار‌ها از اهم وظایف این انجمن است.


وی گفت:انتظار داریم انجمن در کنار تعامل با دانشگاه، ارتباط صنعت - دانشگاه را تقویت کند زیرا با اتصال صنعت و دانشگاه اتفاقات بسیار خوبی خواهد افتاد.

وی همچنین افزود: آموزش مداوم متخصصین ،کارشناسان و کاربرهای تجهیزات پزشکی باید جزو برنامه های مهم این انجمن باشد و حد گسترده ظرفیت دستگاه مورد استفاده قرار گیرد.

 

انتهای پیام/ز

تجهیزات پزشکی بازوی کارآمد پزشکی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار