خورشیدی:مسئولان نفت قول داده اند تا فردا به حساب بازیکنان پول واریز شود

مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: تمرین امروز تیم نفت هم تعطیل است اما مسئولان باشگاه قول داده اند تا فردا به حساب بازیکنان پول واریز شود.

مجتبی خورشیدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره اعتصاب بازیکنان نفت تهران به دلیل پرداخت نشدن مطالباتشان اظهار داشت: تا زمانی که 10 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان نفت پرداخت نشود، آن ها در تمرین شرکت نمی کنند و ما هم به عنوان اعضای کادرفنی نمی توانیم آن ها را به حضور در تمرینات مجبور کنیم. مسئولان باشگاه هفته گذشته از ما شماره حساب گرفتند اما تاکنون پولی به حساب واریز نشده است. با این حال طبق صحبتی که با سرپرست تیم نفت داشتم، گویا قرار است این مشکل ظرف امروز و فردا رفع شود.

او ادامه داد: روز گذشته حمید درخشان حدود یک ساعت با بازیکنان نفت صحبت کرد اما آن ها هم مشکلاتی دارند و باید پولشان را دریافت کنند. مبلغ قرارداد بیشتر بازیکنان ما پایین است و امیدوارم باشگاه به زودی این مشکل را رفع کند.

خورشیدی افزود: بازی حساسی مقابل تراکتورسازی پیش رو داریم و شرکت نکردن بازیکنان در تمرینات به ضرر تیممان است. به همین دلیل باید شرایط بازگشت آن ها به تمرین فراهم شود چرا که بازیکنان نفت باغیرت هستند و اگر مشکلاتشان کاهش یابد برای کسب نتیجه مقابل هر تیمی تمام تلاش خود را به کار می گیرند.

پیشنهادات درخشان ارتباطی به اعتصاب نفتی ها ندارد

مربی تیم نفت تهران درباره ارتباط پیشنهاد تیم های مالزیایی و اندونزیایی به حمید درخشان با اعتصاب بازیکنان نفت بیان کرد: این مسائل هیچ ارتباطی با هم ندارد. اگر درخشان قصد جدایی از نفت را داشت همان 2 هفته پیش که این پیشنهادات مطرح شد، این کار را انجام می داد اما ما به نفت تعهد داریم و نمی توانیم این تیم را به راحتی ترک کنیم.

او ادامه داد: هر چند تیم نفت دیر شکل گرفته اما به بازیکنانمان ایمان داریم و نتایجی هم که در هفته های ابتدایی لیگ کسب کردیم، نشان می دهد آن ها بازیکنان خوب و توانمندی هستند. اگر مشکلات مالی حل شود، از هفته هشتم لیگ برتر نفت متفاوتی را می بینید.

نماینده ایران در آسیا هستیم و نیاز به حمایت داریم

خورشیدی در پایان خاطرنشان کرد: نفت نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست و به همین دلیل به این امر امیدواریم که به زودی حامیان مالی برای حمایت از تیم ما وارد عمل شوند. بدون شک در چنین وضعیتی دغدغه بازیکنان و کادرفنی کمتر می شود و می توانیم نماینده شایسته ای برای ایران در رقابت های آسیایی باشیم. به هر حال انتظار می رود مسئولان باشگاه هر چه سریع تر 10 درصد قرارداد بازیکنان را به حساب آن ها واریز کنند تا بتوانیم تمریناتمان را برای دیدار با تراکتورسازی آغاز کنیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار