حجت الاسلام علوی:

جلسه با فراکسیون امید مثبت بود/ امیدواریم همدلی میان قوا به توسعه پایدار کشور بینجامد

وزیر اطلاعات گفت: امیدواریم همدلی‌های میان قوا منتهی به خدمت برای مردم و پیشرفت امور کشور در بستر توسعه پایدار باشد.

جلسه با فراکسیون امید مثبت و برادرانه بود/ امیدواریم همدلی میان قوا به توسعه پایدار کشور بینجامدبه گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات که صبح امروز برای حضور در جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی حضور یافته بود ضمن مثبت ارزیابی کردن این جلسه، اظهار داشت: نمایندگان دغدغه‌هایی خود را مطرح کردند و ما هم پاسخ‌هایی که به ذهنمان رسید ارائه دادیم. 

وی ادامه داد: غالبا احساس می‌کنیم که توضیحات برای آن متعاقد کننده است چراکه عزیزان سوالشان صرفا به عنوان اینکه شبه ذهنی دارند مطرح می‌شود، جنبه عناد هم ندارد که توضیح تأثیرگذار نباشد.

وزیر اطلاعات بیان کرد: ما صفای باطن را در نمایندگان ملاحظه می‌کنیم و توضیحات هم اثر خود را می‌گذارد.

علوی با تأکید بر اینکه فضای جلسه امروز دوستانه و مهربانانه بود، افزود: بنده از تمامی نمایندگان در همه فراکسیون‌ها تشکر می‌کنم هر فراکسیونی هم که ما جلسه داشتیم فضا دوستانه و صمیمانه بود و فراکسیون امید نیز از این قاعده مستثنی نبود.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم همدلی‌های دولت، مجلس و قوه قضاییه منتهی به خدمت برای مردم و پیشرفت امور کشور در بستر توسعه پایدار باشد.

وزیر اطلاعات همچنین در پاسخ به اینکه آیا برنامه‌تان را به نمایندگان ارائه کردید، تأکید کرد: ما برنامه‌مان را به کل نمایندگان داده‌ایم و طبعا سوالات آنان از موضوعاتی است که در طول سال و در جریان کارشان با آن مواجه شده‌اند و یا این که از برنامه ارائه شده است.

انتهای پیام/

وزیر پیشنهادی اطلاعات در فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار