رئیس بیمارستان دیر خبر داد؛

توسعه خدمات درمانی تخصصی در بیمارستان امام هادی(ع) دیر

رئیس بیمارستان امام هادی (ع) دیر از توسعه خدمات درمانی تخصصی در بیمارستان امام هادی(ع) دیر خبر داد.

توسعه خدمات درمانی تخصصی در بیمارستان امام هادی(ع) دیربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین هوشمند اظهار داشت: از ابتدای راه‌اندازی بیمارستان امام هادی (ع) دیر بیش از سه هزار نفر به درمانگاه تخصصی این بیمارستان مراجعه و ویزیت شده‌اند.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات با بهترین کیفیت در حوزه سلامت مورد تاکید دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد و سعی داریم در بیمارستان امام هادی (ع) دیر باکیفیت‌ترین خدمات را در این حوزه ارائه کنیم.

هوشمند با اشاره به بهره‌برداری گام به گام بخش‌های مختلف بیمارستانی گفت: با راه اندازی درمانگاه تخصصی بیمارستان امام هادی (ع) و حضور پزشکان متخصص در این درمانگاه، طی دو ماه گذشته به بیش از سه هزار نفر خدمات تخصصی ارایه شده است.

وی تصریح کرد: درمانگاه تخصصی بیمارستان در دو نوبت صبح وعصر و با ارایه خدمات تخصصی قلب، داخلی، گوش وحلق بینی، جراحی، اطفال، زنان و زایمان، اعصاب و روان و پزشک عمومی فعال است.

رئیس بیمارستان امام هادی (ع) دیر با تاکید بر استمرار و افزایش بسته‌های خدمتی در سال جاری گفت: با جذب پزشکان متخصص در آبان ماه گام بعدی بهره‌برداری از بخش‌های مختلف درمانی آغاز می‌شود و خدمات دیگری از جمله جراحی و فعالیت بخش اتاق عمل نیز شروع می‌شود.

هوشمند با تقدیر از همکاری مردم با مجموعه بیمارستان امام هادی (ع) دیر گفت: بی‌شک با توجه به مدت زمان شروع به کار بیمارستان، برخی از مشکلات، کاستی‌ها و کمبودهایی در زمینه ارایه خدمات درمانی مشاهده می‌شود که طی چند ماه با جذب پزشکان متخصص و تامین تجهیزات مورد نیاز برطرف می‌شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.