معرفی برترین های 'مسابقات پرش با اسب'

چهارمین رویداد پرش با اسب استان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ در رده نونهالان این رقابت ها ، حنانه جوادیان با نیکا از باشگاه جوادیان زنجان قهرمان شد و متیو باقرآبادی با ماکسیما و مهدی علیخانی با ادلون از باشگاه البرز دوم و سوم شدند.

همچنین در رده نوجوانان سورن احسانی فاخر با فید s از باشگاه مهرآریا اول شد، مبین نجف پور با عالیجناب و بهار عقیلی با عارف از باشگاه البرز دوم و سوم شدند.

در رده سنی بزرگسالان هم حسین احمدی با فید s از باشگاه مهرآریا، محمد رضا معروفی با ماکسیما از باشگاه البرز و بنیامین حسینی با دارلتوزد از باشگاه رخش اول تا سوم شدند.

در رده تشویقی نیز ، کیارش اشتری با آژیلار از باشگاه جوادیان زنجان، علی محمد قنبری با طاویه از باشگاه رخش، نادیا نصیری با آتیلا از باشگاه جوادیان زنجان و محدثه قنبری با نینا از باشگاه البرز موفق به گذراندن مسیر بدون خطا شدند.

در بخش رده مبتدی این رقابت ها هم ،  حسین حاجی محمدی با بامداد از باشگاه البرز، علی میزبانی با دنیرا از باشگاه ژاله ، محمد رضا معروفی با ایلیا و مهسا مجتبی فر با برانوش از باشگاه البرز، کمیل جوادیان با آهو از باشگاه جوادیان زنجان، میثم افروز با آرپا از باشگاه مهرآریا، دانیال سیادهنی با مارینا از باشگاه رخش، محمد رضا معروفی با ماکسیموس از باشگاه البرز، نادیا نصیری با آتیلا از باشگاه جوادیان زنجان، علی میزبانی با ولکانا از باشگاه ژاله، رضا شعاعی با نیکا از باشگاه جوادیان زنجان و مهرداد زاهدیان با لردکریس از باشگاه ژاله موفق به کسب رزت شدند.

مسابقات پرش با اسب استان  با شرکت بیش از ۴۰ سواکار از استان‌های قزوین و زنجان در باشگاه البرز برگزار شد.

انتهای پیام/

 

پایان مسابقات پرش با اسب استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار