رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران:

سال گذشته ۴۲ هزار نفر در تور‌های تهرانگردی تخصصی مشارکت کردند

مظفری گفت: نزدیک به ۳ هزار نفر از گردشگران تابستانی در قالب تور‌های تابستانه با محلات تهران آشنا شدند.

شاهین مظفری، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آشنایی نزدیک به ۳ هزار نفر از گردشگران تابستانی با محلات تهران، اظهار داشت: این افراد در قالب تور‌های تابستانه ستاد گردشگری استان تهران که با رویکرد محله محور و با هدف آشنایی هرچه بیشتر گردشگران با محلات تهران برگزار شد، با این شهر آشنا شده‌اند.

وی در ادامه نسبت به آمار گردشگرانی که در تابستان ۱۳۹۶ وارد تهران شده‌اند، اظهار بی‌اطلاعی کرد و افزود: اطلاعات مرتبط با این امر در دسترس اداره میراث فرهنگی استان تهران قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری استان تهران با بیان اینکه ستاد گردشگری استان تهران در سال گذشته ۴۲ هزار نفر را در تور‌های تهرانگردی با رویکرد تخصصی مشارکت داده، گفت: ما در قالب این تور‌ها روحانیون، دانشگاهیان و افراد تأثیرگذار جامعه را به مکان‌هایی چون مجموعه باغ کتاب پیش از افتتاح و ایستگاه‌های مترو بردیم.

مظفری افزود: در مناطق ۲۲ گانه تهران نیز ماهانه ۲۰۰ نفر را به تور‌های گردشگری تفریحی می‌بریم.

وی خاطرنشان کرد: ما با هدف اضافه شدن مراکز و رینگ‌های گردشگری به برنامه‌های ستاد گردشگری استان تهران، کارمان را ادامه می‌دهیم و تا به امروز نیز رینگ‌های گردشگری عودلاجان و امامزاده یحیی به برنامه‌های ما افزوده شده‌اند.

 

انتهای پیام/

 

تور تهرانگردی با رویکرد آشنایی با محلات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار