در ستاد مقابله با زمین‌خواری مطرح شد؛

واگذاری یک قطعه زمین به آموزش و پرورش کرمان

یک قطعه زمین با کاربری آموزشی در اختیار آموزش و پرورش استان کرمان قرار می گیرد .

واگذاری یک قطعه زمین با کاربری آموزشی به آموزش و پرورشبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ در جلسه امروز ستاد مقابله با پدیده زمین خواری و گسترش حاشیه نشینی که در استانداری کرمان تشکیل شد مصوب شد زمین هایی که کاربری آموزشی دارند در طرح تفصیلی و هادی مشخص شود و با تعامل بین دستگاه های متولی زمین و آموزش و پرورش برای ساخت مدرسه در اختیار این اداره کل قرار گیرد .



در این جلسه همچنین تصویب شد با تعامل بین شهرداری کرمان و آموزش و پرورش یک قطعه زمین در فیروزآباد کرمان برای ساخت مدرسه در اختیار بنیاد خیریه کوثر قرار گیرد .


وصل انشعاب آب مدرسه ساخته شده از طریق بنیاد برکت در شهرک صنعتی کرمان ظرف یک هفته آینده از دیگر مصوبات این جلسه بود که قرار شد آموزش و پرورش استان با شرکت اب و فاضلاب مکاتبه و این مشکل را حل کند .


در این جلسه همچنین معاون عمرانی استانداری موظف شد مشکل زمین 160 نفر افرادی را که قبل از اعلام منظر فرهنگی شهر بم از سوی یونسکو از شهرداری پروانه دریافت کرده اند و اکنون بلاتکلیف هستند ، پیگیری و حل کند .


در جلسه ستاد مقابله با زمین خواری و گسترش حاشیه نشینی همچنین مقرر شد طرح نجات که اکنون در سکونتگاه های غیررسمی دارای محدوده مصوب در شهرستان کرمان در حال اجراست در دیگر شهرستانهای استان نیز اجرایی شود .


در جلسه ستاد مقابله با پدیده زمین خواری و گسترش حاشیه نشینی هچنین فرمانداران برخی شهرستانهای استان گزارشی ازاقدامات انجام شده در شهرستان خود برای مقابله با حاشیه نشینی ارایه کردند .

 

انتهای پیام/س

واگذاری زمین با کاربری آموزشی به آموزش و پرورش استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار