اراک؛

اختصاص بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی حمل و نقل شهری اراک

عضو هیئت مدیره پست بانک ایران از اختصاص بیش از ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی حمل و نقل شهری اراک خبرداد.

صباغی عضو هیئت مدیره پست بانک ایران در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ گفت: در شهر اراک ۲۸۲ میلیارد ریال برای خرید و نوسازی ۵۰ دستگاه اتوبوس از طرف پست بانک ایران اختصاص داده شد.

صباغی افزود: بمنظورکاهش آلودگی، توسعه شهری و ارتقا شاخص کیفیت زندگی در ۱۱ شهر الوده کشورپست بانک ایران هزارو ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی اتوبوسرانی این شهر‌ها اختصاص داده و سهم استان مرکزی در شهر اراک ۲۸۲ میلیارد ریال برای خرید و نوسازی ۵۰ دستگاه اتوبوس است و مقرر شده ۱۲ دستگاه زودتر از موعد تحویل داده و به ناوگان حمل و نقل شهری شهر اراک اضافه شود.

پرداخت وام ازدواج پست بانک به ۱۶ هزارو ۵۰۰ نفر

وی به وام‌های ازدواج هم اشاره و اضافه کرد: ۲۱ هزار نفر متقاضی وام ازدواج در پست بانک ایران ثبت نام کردند که براساس اخرین گزارش‌ها بیش از ۷۵ درصدآن‌ها تسهیلات ازدواج دریافت کردندو حدود ۴ هزار و ۵۰۰ نفر باقی ماندند و این میزان پرداخت بالاتر از سهمیه تخصیصی بانک مرکزی برای این بانک است.

عضو هیئت مدیره پست بانک ایران در خصوص صندوق توسعه ملی هم گفت: بنابر تکلیف قانون دولت در امر توسعه در بخش ارتباطات و ict کشور، ارائه خدمات خرده بانکداری در مناطق محروم را به پست بانک واگذار کرده است و در این راستا در قرارداد پست بانک با صندوق توسعه ملی ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش‌های مختلف آب، کشاورزی، ابخیزداری، شیلات، صنعت و معدن و نفت و گاز و در بخش‌های دیگر در قالب سرمایه در گردش تخصص داده شده است.

وی ادامه داد: در این زمینه تامین مالی کلیه طرح‌هایی که موجبات کسب و کار و اشتغال در مناطق محروم در کشور را ایجاد کنند و همچنین سرمایه در گردش در مناطق برخوردار از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برعهده پست بانک است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.