غایبان استقلال مقابل سایپا مشخص شدند

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر به مصاف تیم سایپا می رود که برخی بازیکنان به دلیل مصدومیت نمی توانند آبی ها را همراهی کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  تیم فوتبال استقلال در حالی طی هفته های گذشته به مصاف حریفان خود در لیگ هفدهم رفته که در این میان برخی از بازیکنان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته است .

پادوانی ،فرشید اسماعیلی،فرشید باقری،حیدری و زکی پور بازیکنانی بودند که در هفته سوم رقابت های لیگ برتر نتوانستند آبی پوشان را مقابل تراکتورسازی همراهی کنند .

پادوانی مدافع تیم فوتبال استقلال این روزها با حضور در تمرینات تا حدودی توانسته به شرایط ایده ال برسد اما به طور حتم این بازیکن در دیدارمقابل سایپا غایب خواهد بود .

اسماعیلی دیگر بازیکن مصدوم استقلال نیز هنوز شرایط حضور در ترکیب را کسب نکرده و در همین راستا او نیز در هفته چهارم از همراهی آبی ها باز می ماند.

خسرو حیدری مدافع تیم فوتبال استقلال که در هفته دوم و سوم رقابت های لیگ برتر آبی ها را همراهی نکرده در هفته پیش رو می تواند مقابل سایپا برای تیمش به میدان برود.

فرشید باقری دیگر بازیکن مصدوم آبی پوش نیز پس از مدت ها مصدومیت قرار است از امروز به تمرینات تیم اضافه شود اما حضور این بازیکن در هفته چهارم مقابل سایپا هم قطعی نیست .

زکی پور مدافع استقلالی ها که به دلیل مصدومیت دیدار مقابل تراکتورسازی را از دست داد قرار است امروز با انجام MRI وضعیت و میزان مصدومیتش مشخص شود .

به این ترتیب می توان گفت به جز خسرو حیدری تمامی بازیکنان به همراه امید ابراهیمی که این روز ها دوران مصدومیت را پشت سر می گذارد پس از پایان هفته پنجم می توانند به ترکیب تیم اضافه شوند.

انتهای پیام/

بررسی وضعیت مصدومان استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار