رشت؛

درخشش هنرمندان گیلانی در جشنواره سراسری تئاتر سوره

هنرمندان گیلانی در بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره خوش درخشیدند.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : هنرمندان گیلانی در بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره خوش درخشیدند .

وی افزود: هیأت داوران بخش خیابانی بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره، با معرفی برگزیدگان این بخش، جایزه‌ی برگزیده‌ی طراحی فضا و صحنه را به مجتبی خلیلی و امیر امینی برای نمایش "هفت پله تا آواز خورشید" از لاهیجان اهدا کردند.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت :از آرزو علیپور دیگر هنرمند لاهیجانی برای "هفت پله تا آواز خورشید" در بخش کارگردانی تقدیر شد.

مصفا افزود: در بخش صحنه‌ای نیز داوران با معرفی برگزیدگان، رتبه اول بازیگری مرد را به محمد رسائلی برای ایفای نقش در نمایش "بینایی" از رشت اهدا کردند..

وی اظهار داشت : بیست‌و‌پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره، جایزه رتبه دوم بخش نمایشنامه‌نویسی خود را به مجید کاظم زاده مژدهی برای نگارش «بینایی» از رشت تقدیم کرد.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد:بیست و پنجمین دوره جشنواره سراسری تئاتر سوره از ۱۵ تا ۲۰ مرداد ماه در دو بخش اجراهای خیابانی و اجراهای صحنه‌ای در حوزه هنری برگزار شد.

 

انتهای پیام/م.ع

برتری هنرمندان گیلانی در جشنواره سراسری تئاتر سوره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.