رکورد مبتلایان به صرع در آمریکا

مقامات بهداشتی دولت آمریکا اعلام کردند که تعداد آمریکایی‌های مبتلا به صرع بیش از هر زمان دیگری در این کشور افزایش یافته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این گزارش آمده است تعداد بیشتری از مردم این کشور نسبت به گذشته به بیماری صرع مبتلا هستند. در حقیقت ۱.۲ درصد جمعیت آمریکا - حدود سه میلیون بزرگسال و ۴۷۰ هزار کودک - در سال ۲۰۱۵ به دلیل ابتلا به صرع تحت درمان قرار گرفته یا دچار تشنج شده‌اند.

همچنین میزان موارد ابتلا به صرع در میان کودکان در فاصله سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ میلادی ۲۰ هزار نفر افزایش یافته است. کارشناسان احتمال می‌دند که این افزایش می‌تواند در نتیجه رشد جمعیت باشد.

متخصصان آمریکایی همچنین اظهار داشتند: در حال حاضر تشخیص بیماری صرع بهتر انجام می‌شود. بسیاری از افراد وقتی دچار احساس گیجی و مشکلات گفتاری می‌شوند به پزشک مراجعه کرده که با انجام تست‌های لازم ابتلای آنان به بیماری صرع تشخیص داده می‌شود.

 صرع اختلال مغزی است که موجب بروز تشنج می‌شود. در بیش از نیمی از موارد ابتلا به صرع علت دقیق آن مشخص نیست و مابقی آنها بر اثر سکته مغزی، تومور مغزی، صدمه به سر، خطرات ژنتیکی و بیماری‌های مغزی از قبیل زوال عقلی بوجود می‌آید.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

 

 تعداد آمریکایی های مبتلا به صرع رو به افزایش است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار