استتار گاوصندوق درون کاناپه+ فیلم

مهندسان به تازگی گاوصندوقی را طراحی کرده اند که قابلیت استتار در کاناپه را دارد بدون آنکه کسی متوجه آن شود.

گاوصندقی که در درون کاناپه مخفی میشود+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امنیت واژه‌ای آشنا و قابل درک برای همه افراد است و هر شخص تعریف خاص خود را نسبت به این واژه دارد. اما در لغت امنیت به معنای فراغت نسبی از حمله و تهدید و یا آمادگی برای روبه رو شدن با یک موقعیت و شرایط تهدیدآمیز است. انسانها برای ایجاد این آمادگی و یا جلوگیری از خطرات امنیتی که تهدیدشان میکند راههای متعددی را سنجیده‌اند که برخی مفید و برخی دیگر بی‌ثمر بوده است.

در میان امنیت‌های متفاوتی که افراد در زمینه‌های مختلف همچون امنیت جانی، روانی، خانوادگی، اجتماعی، ملی و مالی برای داشتن آرامش بیشتر نیاز دارند، می‌توان گفت امنیت مالی بیشتر از سایرین مورد تهدید قرار می‌گیرد. مساله‌ای که تبدیل به یک دغدغه شده است. مهندسین و طراحان بسیاری برای حفظ امنیت مالی، اقدام به طراحی و ساخت پیشرفته ترین دستگاههای امنیتی نموده اند که از آن جمله می توان به بارزتزین ساخته انسان در این خصوص یعنی «گاو صندوق» اشاره کرد. این ساخته امنیتی از جنس فولاد و تقریبا در مقابل هر تهدیدی مقاوم است و افراد از آن برای پنهان کردن و جاسازی مدارک مهم، پول نقد و جواهرات و داراییهای گرانبها و با ارزششان استفاده میکنند

اما این وسیله امن فولادین نیز از سرقت‌های زیرکانه در امان نبوده است. این تهدیدات بار دیگر طراحان را به فکر انداخت تا برای امنیت بیشتر این محافظ‌های آهنین چاره‌ای بیاندیشند. حاصل این چاره اندیشی ساخت نوعی گاوصندوق است که براحتی قابل استتار درون کاناپه‌های راحتی است به طوری که هرگز به فکر کسی خطور نمیکند که ممکن است درست در نزدیکترین محلی که قرار دارد گاوصندوقی تعبیه شده باشد.


ویدئوی زیر توصیفات شرح داده شده را به وضوح نشان میدهد.  

 
انتهای پیام/

گاو صندوقی که درون کاناپه جا میگیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار