رونمایی از نماد زیست محیطی هیئت قایقرانی استان

رئیس هیات قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی کشور از نماد زیست محیطی هیات قایقرانی استان رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   احمد گنجی در این آیین گفت: این نماد به منظور اعلام حمایت هیات قایقرانی از محیط زیست بود و امیدواریم بتوانیم در این راه گام موثری در راستای حفاظت از محیط زیست برداریم.

وی به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای حفاظت از محیط زیست اشاره کرد و افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است رودخانه‌های استان منطقه‌بندی شده و هر بار یک گروه از ورزشکاران هیات قایقرانی برای پاکسازی آن محل اقدام کنند.

رئیس هیات قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد این اقدام را به منظور حفاظت از محیط زیست عنوان کرد و گفت: امیدواریم این اقدام الگویی برای دیگر هیات هاو گروه های مختلف مردم باشد.

همچنین پایگاه استعدادیابی بسیج کهگیلویه و بویراحمد با حضور غلامرضا امینی در یاسوج به بهره برداری رسید.

این پایگاه در پارک ساحلی یاسوج به منظور استعدادیابی سنین پایه در رشته قایقرانی ساخته شده است.

رئیس هیات قایقرانی استان در این خصوص گفت: شناسایی استعداد‌ها از سنین پایین و تقویت آن‌ها می‌تواند در توسعه و موفقیت هر رشته‌ای موثر باشد.

گنجی با بیان اینکه این پایگاه در پارک ساحلی یاسوج و در کنار رودخانه بشار این شهر راه‌اندازی می‌شود، افزود: این رودخانه ظرفیت مناسبی برای توسعه رشته قایقرانی در استان است.

رئیس هیات قایقرانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان استان و فدراسیون قایقرانی بتوانیم گام‌هایی موثر در راستای توسعه این رشته ورزشی در استان برداشته و ورزشکارانی را برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتای ۲۰۱۸ آماده کنیم.

 

انتهای پیام/ش

استعدادیابی سنین پایه در رشته قایقرانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.