رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز؛

برگزاری همایش تجلیل از روحانیان پیشکسوت در سقز

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز از برگزای همایش تجلیل از روحانیان پیشکسوت سقزی در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ماموستا عابد نقیبیرئیس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری تجلیل از روحانیان پیشکسوت در سقز گفت: به منظور تکریم روحانیان پیشکسوت سقزی همایش تجلیل از این پیشکسوتان در آینده‌ای نزدیک در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز برگزار می‌شود.

وی افزود: امروز متاسفانه عده‌ای به نام دین، مذهب را علیه مذهب قرار داده‌اند و باید با برگزاری این همایش‌ها مذهب واقعی به مردم شناسانده شود.

مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز در ادامه بیان کرد: برای دشمن فرقی ندارد که مسلمان در کجا زندگی می‌کند، برای دشمن تنها اختلاف بین آنان مهم است که متاسفانه در بعضی کشورها به اهداف پلید خود رسیده اند.

فرماندار شهرستان سقز هم در این جلسه با اشاره به اینکه برگزاری همایش روحانیان پیشکسوت یک کار ارزشی اسلامی است، بر همکاری ادارات با مسئولان برگزاری همایش تاکید کرد.

 علی اکبر ورمقانی در ادامه با بیان اینکه روحانیان در روشنگری دینی در جامعه همواره نقش بی‌بدیل داشته‌اند، برگزاری این همایش در تقویت دین باوری در جامعه را مثمر ثمر دانست.

انتهای پیام/  م ح

تنها هدف دشمن اختلاف بین مسلمانان است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.