فرمانده انتظامی مازندران:

دستگیری سارق ۹ میلیاردی سیم برق در بابل

سارق ۹ میلیارد ریالی سیم برق در بندپی شرقی بابل دستگیر شد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بابل هنگام گشت زنی در محور کوهستانی بخش بندپی شرقی منطقه ییلاقی شهرستان بابل به يک دستگاه سواری پرايد که کنار تير برق پارک بود، مظنون شدند.

 

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه و در بازرسی از خودرو مورد نظر موفق شدند، ۷۰ متر سیم برق سرقتی کشف و راننده خودرو را به اتهام سرقت سیم برق دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به تحقیقات ماموران پلیس آگاهی از متهم به سرقت سیم برق، گفت: وی در تحقیقات انجام شده به بزه انتسابی در چند ماه گذشته اقرار کرد و گفت، سیم‌ های سرقتی را پس از انتقال به تهران در یک ضایعات فروشی فروخته است.

سردار میر فیضی افزود: متهم به ۱۴ فقره سرقت و همچنین سرقت بیش از ۳ هزار و ۱۰۰ متر سیم برق به ارزش تقریبی ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر عوامل این سرقت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار دارد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و با قرار مناسب روانه زندان شد.

سردار میرفیضی با اشاره به راه اندازی مرکز تجمیع خطوط پلیس ۱۱۰ در مرکز استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعا از طریق شماره ۱۱۰ به پلبس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

 

سارق میلیاردی سیم برق در دام پلیس مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.