معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داد

۱۲ میلیارد تومان فروش دوچرخه با اجرای طرح بفرمایید دوچرخه در اصفهان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: تسهیلات خاصی برای خرید خودرو و حتی موتورسیکلت در نظر گرفته شده است و بایستی در این به فرهنگ استفاده از دوچرخه و خرید دوچرخه توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا صلواتی در نخستین همایش آموزشی تعمیرات تخصصی دوچرخه با بیان این‌که امروزه گام بلندی در فرهنگ استفاده از دوچرخه در شهر اصفهان برداشته شده است، گفت: تسهیلات خاصی برای خرید خودرو و حتی موتورسیکلت در نظر گرفته شده است و بایستی در این به فرهنگ استفاده از دوچرخه و خرید دوچرخه توجه ویژه‌ای شود.
وی با بیان این‌که طرح بفرمایید دوچرخه با مشارکت 50 فروشگاه انجام شده است، خاطر نشان کرد: مبلغی بالغ بر 12 میلیارد تومان دوچرخه فروخته شد که تعداد آن‌ها به 15000 دوچرخه می‌رسد و این در حالی است که این تعداد کافی نیست و اصفهان باید ۵۰۰ هزار دوچرخه سوار داشته باشد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، گفت: این طرح بازی برد- برد مدیریت شهری، مردم و اصناف اصفهان بود و امیدواریم با مشارکت همه مردم و نهادها دوچرخه را به عنوان یک وسیله پاک و ایمن در سطح شهر داشته باشیم.
وی ادامه داد: اصفهان به عنوان دومین شهر آلوده و دومین شهر با تصادفات مرگ و میر تبدیل شد و امیدواریم با گسترش فرهنگ دوچرخه سواری این میزان به حداق ممکن برسد.
صلواتی بیان کرد: بایستی واردات دوچرخه برداشته شود و به تولیدات داخل توجه شود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.